کد خبر : 1640536 | 09 مهر 1398 ساعت 18:05 | 29.8K بازدید | 0 دیدگاه

دنی آلوس:

گواردیولا نابغه ای که فوتبال به ما هدیه داد

دنی آلوس، مدافع سابق تیم های بارسلونا، یوونتوس و پاری سن ژمن، در مصاحبه ای از پپ گواردیولا سرمربی سابق خود در بارسا تمجید کرد.

گواردیولا نابغه ای که فوتبال به ما هدیه داد

به گزارش "ورزش سه"، دنی آلوس در تابستان گذشته از پاری سن ژرمن به سائوپائولو پیوست تا روز های پایانی فوتبالش را در کشور برزیل سپری کند.
آلوس که بهترین دوران حضورش در فوتبال اروپا به بازی در بارسلونا باز میگردد، رویایی ترین لحظات خود در این تیم را در زمان سرمربی گری پپ گواردیولا در بارسلونا سپری کرد.

 

 

1383857

 


آلوس که به تمام عناوین ممکن به همراه بارسلونا و گواردیولا دست یافت، حالا از این سرمربی سابق خود تمجید کرده است. او در مورد گواردیولا گفت:" فکر می کنم پپ یک نابغه است. او نابغه ای است که فوتبال به عنوان یک مربی و یک انسان به ما هدیه داد. نحوه بازی گرفتن او از بازیکنانی که مدام بازی می کنند یا زیاد بازی نمی کنند و ایجاد رابطه قوی و پر از احترام بین همه در تیم بی نظیر است. این باعث شده که او جایگاه ویژه ای در زندگی من داشته باشد.

گواردیولا دارای یک نبوغ کمال گرایانه است و همین موضوع است که او را بین تمام مربیان منحصر به فرد می کند.
پپ هر جایی که می رود، امکان دارد بیشتر یا کم تر پیروز شود اما به نظر من بازیکنانی که زیر نظر او کار می کنند دیگر هرگز مثل سابق نخواهند بود. کارکردن زیر نظر او مانند مدرسه رفتن و یک کلاس درس کامل است."

 

 

1352871

دیدگاه‌ها