کد خبر : 1640542 | 09 مهر 1398 ساعت 18:43 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

ماهشهری ها مهمانان ناخوانده جام

صعود چهارمین خوزستانی، فولاد جمع را تکمیل نکرد

چهار تیم نفت مسجدسلیمان، صنعت نفت آبادان، شهرداری ماهشهر و استقلال نوین ماهشهر نمایندگان خوزستان در جمع 16 تیم برتر جام حذفی هستند.

صعود چهارمین خوزستانی، فولاد جمع را تکمیل نکرد

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات مرحله یک شانزدهم جام حذفی کشور در روزهای گذشته برگزار شد و در طی آن چهار تیم خوزستانی صنعت نفت آبادان، نفت مسجدسلیمان، شهرداری ماهشهر، استقلال نوین ماهشهر موفق شدند تا با غلبه بر حریفان خود در مرحله یک هشتم نهایی حاضر باشند.


نفت مسجد سلیمان با تک گل احمد الجبوری موفق شد گل گهر سیرجان را در سیرجان شکست دهد، صنعت نفت آبادان نیز با دبل محمد اهل شاخه در شیراز تیم قشقایی را برد.


استقلال نوین ماهشهر در خانه برابر مس نوین کرمان با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید و امروز نیز در آخرین دیدار مرحله یک شانزدهم، شهرداری ماهشهر با دبل علی محمد چراغی آقای گل کنونی مسابقات جام حذفی موفق شد تا سردار بوکان را در بوکان شکست بدهد.


در بین تیم‌های خوزستانی حاضر در مرحله یک شانزدهم تنها فولاد خوزستان شکست خورد و مسابقات را ترک کرد، قرمزهای اهواز که دو بار در جریان بازی از حریف پیش افتاده بودند در نهایت به تساوی رسیدند و در ضربات پنالتی مغلوب شیرازیهای پر انگیزه شدند.

دیدگاه‌ها