کد خبر : 1640562 | 09 مهر 1398 ساعت 19:52 | 20.1K بازدید | 0 دیدگاه

پس از اعتراض های مکرر؛

اخراج عبدالکریم و خطر حذف السد !

احمد الکاف قضاوت دیدار رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا میان دو تیم السد و الهلال را برعهده دارد.

به گزارش "ورزش سه"، احمد الکاف داور عمانی کنفدراسیون فوتبال آسیا که قضاوت های حساسی نیز در سال های اخیر برای تیم های ایرانی در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا داشته، داور دیدار دو تیم السد و الهلال در مرحله رفت نیمه نهایی رقابت های باشگاهی آسیا است که در کشور قطر در حال برگزاری است.


کاف دقایقی مانده به پایان بازی در نیمه اول، روی یک خطا که در میانه میدان توسط عبدالکریم حسن انجام شد و با اعتراض این بازیکن تنومند روبرو شد، به این بازیکن کارت زرد نشان داد. پس از این کارت زرد، اعتراض بازیکن السد که سال گذشته بهترین بازیکن آسیا نیز شد، با شدت بیشتری ادامه پیدا کرد و سایر بازیکنان سفیدپوش میزبان هم به او اضافه شدند تا کاف تصمیم عجیبی بگیرد و مدافع چپ السد را با کارت زرد دوم جریمه کند.


با این وصف، اگر کاف در ایران و برای تیم های ایرانی سوت می زد، احتمالا در هر بازی شاهد دو سه اخراجی می بودیم.


دیدار دو تیم با تساوی یک بر یک دنبال می شد که داور عمانی اقدام به اخراج عبدالکریم حسن کرد ولی در دقیقه 44 الهلال بار دیگر گلزنی کرد تا در خانه حریف با پیروزی به رختکن برود.


بی شک اخراج عبدالکریم حسن که یکی از مهره های کلیدی السد طی سال های اخیر بوده، می تواند طرح های تاکتیکی ژاوی را تحت تاثیر قرار بدهد؛ ضمن اینکه این بازیکن در دیدار برگشت لیگ قهرمانان آسیا نیز که در عربستان برگزار خواهد شد، حضور نخواهد داشت و در صورت رسیدن تیمش به فینال آسیا می تواند بار دیگر در ترکیب تیمش قرار بگیرد.


کاف سال گذشته در فینال لیگ قهرمانان آسیا که در تهران برگزار شد، داور مسابقه بود.

 

1439334

دیدگاه‌ها