کد خبر : 1640607 | 10 مهر 1398 ساعت 00:22 | 30.4K بازدید | 0 دیدگاه

یوونتوس 3-0 لورکوزن: پیروزی راحت بیانکونری

یوونتوس در دومین دیدارش در رقابت های این فصل لیگ قهرمانان موفق شد با نتیجه 3-0 بایر لورکوزن را شکست بدهد.

یوونتوس 3-0 لورکوزن: پیروزی راحت بیانکونری

به گزارش ورزش "سه"، شاگردان مائوریتزیو ساری که در دیدار قبلی مقابل اتلتیکو مادرید به تساوی 2-2 رضایت دادند، در دیدار امشب برابر حریف آلمانی کار سختی نداشتند و توانستند به یک پیروزی پرگل برسند.

دو تیم بازی را هجومی آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی، یکی دو موقعیت خوب روی دروازه ها ایجاد شد اما بازیکنان دو تیم نتوانستند از آنها استفاده کنند.

در ادامه این یوونتوسی ها بودند که ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه 14، ارسال خوان کوادرادو یک موقعیت خوب روی دروازه لورکوزن ایجاد کرد اما رونالدو و ایگواین نتوانستند از آن استفاده کنند.

ولی سرانجام در دقیقه 17، قفل دروازه لورکوزن باز شد. دفع توپ ناقص یوناتان تاه، پشت محوطه جریمه به ایگواین رسید و او هم با یک شوت دیدنی، دروازه لورکوزن را باز کرد.

 

1439436

 

بعد از این گل بازی بار دیگر متعادل شد و در دقیقه 26، چیزی نمانده بود که لورکوزن به گل تساوی برسد اما حضور به موقع بونوچی، مانع از گلزنی کوین فولند شد.

در ادامه بازی برای دقایقی از تب و تاب افتاد اما در دقیقه 39، یوونتوسی ها این فرصت را داشتند که به گل دوم برسند اما واکنش دیدنی هرادکی، مانع از گلزنی ایگواین شد.

در دقایق پایانی این نیمه باز هم این یوونتوسی ها بودند که توپ و میدان را در اختیار داشتند اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و نیمه اول با برتری 1-0 یوونتوس به پایان رسید.

نیمه دوم را هم دو تیم هجومی آغاز کردند. ابتدا این تیم میهمان بود که در دقیقه 48، روی یک ضربه کرنر، خوسه آرانگیس می توانست با ضربه والی دروازه یووه را باز کند اما حضور به موقع الکس ساندرو، مانع از گلزنی او شد.

یک دقیقه بعد نوبت یوونتوسی ها بود تا یک موقعیت خطرناک روی دروازه حریف ایجاد کنند ولی شوت محکم برناردسکی هم از بالای دروازه به بیرون رفت.

در ادامه باز هم این یوونتوسی ها بودند که توپ و میدان را در اختیار گرفتند و بعد از اینکه رونالدو یک موقعیت خوب را در دقیقه 57 از دست داد، این تیم در دقیقه 61 به گل دوم رسید. روی همکاری خوب ایگواین و رونالدو بود که برناردسکی درون محوطه جریمه لورکوزن صاحب موقعیت شد و با یک ضربه پای چپ دقیق، کار را تمام کرد.

 

1439434

 

برتری یووه بعد از این گل هم ادامه پیدا کرد و چیزی نمانده بود که در دقیقه 66 به گل سوم برسند اما حضور به موقع فولند، مانع از گلزنی رونالدو شد.

حملات میزبان ادامه داشت و این تیم یکی دو موقعیت بسیار خوب دیگر را از دست داد تا اینکه سرانجام در دقیقه 88، کریس رونالدو اختلاف را به سه گل افزایش داد. روی پاس در عمق دیبالا بود که رونالدو با هرادکی تک به تک شد و با ضربه ای محکم، توپ را از بین پاهای دروازه بان حریف به تور رساند.

 

1439435

 

در ثانیه های پایانی اتفاق خاصی رخ نداد و بازی با برتری 3-0 یوونتوس به پایان رسید.

دیدگاه‌ها