کد خبر : 1640661 | 10 مهر 1398 ساعت 10:25 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

ساری: در نیمه دوم از ضعف لورکوزن استفاده کردیم

مائوریتزیو ساری، سرمربی یوونتوس بعد از پیروزی 3-0 شاگردانش مقابل بایر لورکوزن گفت تیمش در نیمه دوم توانسته از نقاط ضعف حریف آلمانی استفاده کند.

ساری: در نیمه دوم از ضعف لورکوزن استفاده کردیم

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس دیشب در لیگ قهرمانان اروپا در خانه خود به مصاف بایر لورکوزن رفت و موفق شد این حریف آلمانی را با نتیجه 3-0 شکست داده و با چهار امتیاز از دو بازی و به لطف تفاضل گل بهتر صدرنشین گروه D رقابتها شود.

 

1439504

 

مائوریتزیو ساری، سرمربی یوونتوس در پایان بازی از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کرد. ساری ابتدا به سوالاتی که از او درباره به میدان فرستادن فیکس برناردسکی که اقدام عجیبی توصیف می‌شد واکنش نشان داد و گفت:" من از درخشش برناردسکی در تمرینات چند روز اخیر خیلی راضی بودم. آرون رمزی هم به استراحت احتیاج داشت. ما می‌دانستیم سرعت برناردسکی در بازی امروز به نفع‌مان خواهد بود. این بازی برای ما دشوار بود چون لورکوزن عاشق حفظ مالکیت توپ است و روبرو شدن با آنها ساده نیست. آنها در نیمه اول انرژی زیادی از ما گرفتند. ولی در نیمه دوم از سرعت شان کاسته شد و ما از این فرصت نهایت استفاده را کردیم و بازی را تحت کنترل درآوردیم".

 

ساری در پاسخی به این پرسش که چه زمانی سه گانه دیبالا، ایگواین و رونالدو را در کنار هم بازی خواهد داد گفت:" اگر من هم مربی نبودم استفاده از این سه نفر به نظرم ایده خیلی خوبی بود. ولی من روی نیمکت تیم می‌نشینم و باید کاری کنم که تعادل تیمم به بهترین شکل برقرار باشد. اگر تیم در آینده به تعادل خیلی خوبی دست پیدا کند ممکن است این را امتحان کنیم. ولی در حال حاضر استفاده از هر سه نفر آنها زودهنگام به نظر می‌رسد".

 

دیدگاه‌ها