کد خبر : 1640680 | 10 مهر 1398 ساعت 11:15 | 24K بازدید | 0 دیدگاه

ژوائو فلیکس و شکستن رکورد آگوئرو

ژوائو فلیکس،ستاره پرتغالی اتلتیکو مادرید، با گلزنی در بازی دیشب این تیم مقابل لوکوموتیو مسکو به جوان ترین گلزن تاریخ اتلتیکومادرید در لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شد.

ژوائو فلیکس و شکستن رکورد آگوئرو

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید دیشب موفق شد با گل های ژوائو فلیکس و توماس پارتی مقابل لوکوموتیو مسکو به پیروزی برسد.

 

1439546

 

فلیکس جوان با گلزنی در این بازی به یک رکورد جدید در تاریخ باشگاه اتلتیکو مادرید دست یافت و توانست با شکستن رکورد سرخیو آگوئرو به جوان ترین گلزن تاریخ باشگاه اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شود.

 

فلیکس در تابستان با مبلغ 126 میلیون یورو از بنفیکا به اتلتیکو مادرید پیوست. این جوان پرتغالی حالا به یک بازیکن محبوب در وندا متروپولیتانو تبدیل شده است.

 

او دیشب ودر بازی مقابل لوکوموتیو پس از گذشت سه دقیقه از نیمه دوم برای تیمش گلزنی کرد تا سومین گل خود را برای اتلتیکومادرید در فصل جدید به ثمر رسانده باشد.

 

فلیکس حالا و درحالی که 19 سال و 325 روز سن دارد به جوان ترین گلزن تاریخ اتلتیکومادرید در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شده است.

 

1439548

 

این عنوان پیش از این در اختیار سرخیو آگوئرو بود که اولین گل خود با لباس اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا را مقابل آیندهوون و در حالی به ثمر رسانده بود که 20 سال و 106 روز سن داشت.

 

البته آگوئرو در سن 18 سالگی به اتلتیکو پیوسته بود و آن موقع دومین فصل حضور او در این تیم مادریدی بود. دلیل این موضوع که آگوئرو تا آن زمان نتوانسته بود برای اتلتیکو در لیگ قهرمانان گلزنی کند، عدم حضور این تیم در این رقابت ها بوده است.

 

آگوئرو این گل را در بازی مقابل آیندهوون و پس از گذشت 9 دقیقه از زمان بازی به ثمر رسانده بود. او همچنین در این بازی در دقیقه 36 یک گل دیگر برای اتلتیکو زد تا این تیم در آن بازی با نتیجه سه بر صفر به پیروزی برسد. او تا پایان رقابت های آن سال موفق شد 3 گل برای اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر برساند. البته لازم به ذکر است که اتلتیکو در آن سال در مرحله یک شانزدهم نهایی از رقابت ها حذف شده بود. اما طی سال های اخیر چیزهای زیادی تغییر کرده است و اتلتیکو مادرید هر ساله با دیگو سیمئونه یکی از مدعیان لیگ قهرمانان اروپا محسوب می شود. همانطور که آن ها طی فصول گذشته دو بار و در سال های 2014 و 2016 به فینال این رقابت ها صعود کرده اند.

 

دیدگاه‌ها