کد خبر : 1640742 | 10 مهر 1398 ساعت 17:15 | 33.7K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکن بروژ داغ دل هواداران رئال را تازه کرد(عکس)

امانوئل دنیس، بازیکن نیجریه ای کلوب بروژ، دیشب بعد از گلزنی در سانتیاگو برنابئو یک خوشحالی به سبک کریستیانو رونالدو انجام داد تا داغ دل هواداران رئال تازه شود.

به گزارش "ورزش سه"، کلوب بروژ دیشب موفق شد با نتیجه 2-2 رئال مادرید را در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو متوقف کند. این نتیجه در حالی رقم خورد که کلوب بروژ حتی تا اواسط نیمه دوم با دو گل از حریف نامدار خود پیش بود اما در نهایت بازی به تساوی کشیده شد.


ستاره این دیدار اما کسی نبود مگر امانوئل دنیس نیجریه ای که موفق شد هر دو گل تیمش را  در نیمه اول به ثمر برساند.


دنیس در دقایق ابتدایی بازی روی اشتباه فاحش تیبو کورتوا گل اول تیمش را به ثمر رساند. گلی که در ابتدا با تصمیم داور مردود اعلام شد ولی پس از بازبینی مشخص شد که گل او سالم بوده است.


درخشش این جوان 22 ساله ادامه پیدا کرد و او در دقیقه 39 روی اشتباه فاحش لوکا مودریچ در موقعیتی تک به تک گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند.

 

1439611


نکته جالب در مورد دنیس در بازی دیشب به خوشحالی بعد از گل هایش در سانتیاگو برنابئو بر می گردد. این جوان 22 ساله با همان سبک و سیاق کریستیانو رونالدو،فوق ستاره سابق باشگاه رئال مادرید، خوشحالی بعد از گل های خود را در سانتیاگو برنابئو انجام داد.


پس از این دیدار هم از او در مورد این خوشحالی بعد از گلش پرسیده شد. دنیس در این مورد گفت:" من عاشق کریستیانو هستم. به نظر من او بهترین بازیکن دنیا است. وقتی او از رئال مادرید رفت من خیلی ناراحت شدم. بعد از گلم به سبک رونالدو خوشحالی کردم تا به هواداران رئال یادآوری کنم که چه بازیکنی را از دست داده اند."


دنیس در ژوپیتر لیگ نیز عملکرد خوبی داشته و طی هفته های اخیر دو گل برای کلوب بروژ به ثمر رسانده است.

 

1439612

دیدگاه‌ها