کد خبر : 1640758 | 10 مهر 1398 ساعت 16:09 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

سامورایی با ۲ شلیک تماشایی برد؛

اوراواردز ۲- گوانگژو 0؛ کاناوارو مثل ژاوی شد!

تیم اوراواردز ژاپن با دو شوت تماشایی دروازه گوانگژو را باز کرد و یک قدم به فینال لیگ قهرمانان نزدیک‌تر شد.

اوراواردز ۲- گوانگژو 0؛ کاناوارو مثل ژاوی شد!

به گزارش "ورزش سه"، در دومین مسابقه دور رفت مرحله نیمه نهایی فصل ۲۰۱۹ لیگ قهرمانان آسیا، تیم اوراواردز ژاپن از ساعت ۱۴ امروز در استادیوم سایتاما میزبان تیم گوانگژو چین و شاگردان فابیو کاناوارو بود که کریستوفر بیس استرالیایی قضاوت این بازی حساس را برعهده داشت.

 

اوراواردز از همان شروع بازی توپ و میدان را دراختیار داشت و در دقیقه ۱۹ با پاس تاکاهیرو سِکینه و شوت روی پای استثنایی فابریسیو از پشت محوطه جریمه به کنج دروازه گوانگژو گل اول بازی را به ثمر رساند و تا پایان نیمه اول برتری یک بر صفر خود را برابر ببرهای جنوب چین را حفظ کرد.

 

1439635

 

در اوایل نیمه دوم دو تیم حملات چندان جدی روی دروازه یکدیگر به وجود نیاوردند تا اینکه در دقیقه ۶۷ توپ ارسالی دایکی هاشیوکا از جناح راست زمین را یوکی موتو دو دقیقه پس از ورودش به زمین با شوت محکم زد که با واکنش ژنگ چنگ این توپ برگشت داده شد و در ادامه نیز شینزو کوروکی نتوانست دروازه گوانگژو را باز کند.

 

در دقیقه ۷۱ شوت پای چپ فنی تالیسکا از پشت محوطه جریمه با فاصله نسبتا کمی از روی دروازه اوراواردز به بیرون رفت تا چینی‌ها همچنان در زدن گل تساوی ناکام بمانند.

 

اوراواردز که حملات خطرناک‌تری نسبت به شاگردان کاناوارو در این دیدار داشت، در دقیقه ۷۵ صاحب یک ضربه کرنر شد که توپ ارسالی از سمت چپ زمین و دفع ناقص هوانگ بوئن را تاکاهیرو سِکینه از فاصله‌ای حدودا ۲۵ متری با شوت تماشایی پای راست به گوشه دروازه گوانگژو زد تا سامورایی‌ها با ۲ گل پیش بیفتند.

 

1439636

 

در دقیقه ۷۹ تاکاهیرو سِکینه قصد داشت با یک دریبل سرپای زیبا در موقعیت تک به تک قرار بگیرد که هانوِن دنگ مرتکب خطای هند مشکوک به پنالتی شد، اما داور استرالیایی تنها یک ضربه آزاد به سود اوراواردز ژاپن اعلام کرد که این فرصت با شوت دیدنی موتو با اختلاف کمی از کنار دروازه گوانگژو به بیرون رفت.

 

تالیسکا که تلاش زیادی در این دیدار کرده بود، در دقیقه ۸۴ با حرکت پا به توپ از میانه زمین حرکت کرد و به پائولینیو پاس داد که او نیز با پاس پشت پای چشم‌نواز شیهائو وی را در موقعیت تک به تک قرار داد تا او با ضربه دیدنی قفل دروازه اوراواردز را بشکند و امیدهای شاگردان کاناوارو را برای بازی برگشت زنده کند، اما کمک داور اول بازی آفساید مهاجم تعویضی و گلزن گوانگژو را گرفت تا نتیجه بدون تغییر بماند.

 

1439637

 

اوراواردز ژاپن که از حمایت فوق‌العاده تماشاگرانش در استادیوم سایتاما بهره می‌برد، در نهایت با حفظ برتری خود توانست با نتیجه ۲ بر صفر گوانگژو ژاپن را شکست دهد تا امید زیادی برای صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد.

 

گفتنی است، شب گذشته نیز شاگردان ژاوی در السد قطر در ورزشگاه خانگی جاسم بن حمد با نتیجه ۴ بر یک برابر الهلال عربستان شکست خوردند تا شانس کمی برای راهیابی به فینال لیگ قهرمانان آسیا داشته باشند و امروز هم شاگردان کاناوارو با ۲ گل مغلوب اوراواردز ژاپن شدند تا تیم‌های هر دو ستاره سابق فوتبال اروپا و جهان بازی رفت نیمه نهایی این رقابت‌ها را واگذار کرده باشند.

دیدگاه‌ها