کد خبر : 1640767 | 10 مهر 1398 ساعت 16:50 | 30.1K بازدید | 0 دیدگاه

استثنایی؛ کلاس درس اتلتیکو برای مهار ضدحمله(عکس)

اتلتیکو مادرید دیشب موفق شد با دو گل از سد لوکوموتیو مسکو عبور کند. این پیروزی باعث شد تا بسیاری از کارشناسان و طرفداران فوتبال از سیمئونه و سیستمش تمجید کنند.

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید طی سال های اخیر به خاطر نظم و انضباط در کارهای دفاعی مورد تحسین همگان بوده است اما آن ها این سیستم خود را در بازی مقابل لوکومتیو به سطح جدیدی رساندند.

این سیستم تدافعی اتلتیکو باعث شد بسیاری از کاربران سیمئونه و تیمش را مورد تحسین قرار دهند. در یک صحنه از بازی شب گذشته، وقتی روی یک ضدحمله سریع، مهاجم لوکوموتیو تک و تنها به سمت دروازه اوبلاک حرکت می کرد، هشت بازیکن اتلتیکو با سرعتی خیره کننده به تعقیب مهاجم پرداختند و در چشم به هم زدنی سازماندهی دفاعی این تیم برقرار شد و یک موقعیت عالی برای حریف روس از دست رفت.


کالین میلار،روزنامه نگار معروف، در واکنش به این صحنه و در توئیتر خود نوشت: "بازیکنان اتلتیکو سیستم دفاع ضد حمله را به شکلی هنرمندانه انجام می دهند."


جان آرنه ریسه،مدافع سابق لیورپول ، هم از جمله کسانی بود که تیم سیمئونه را ستود و نوشت: " این گونه پس از از دست دادن توپ باید به عقب برگردید. وای!!!انتقال از حمله به دفاع. شاگردان سیمئونه این کار را به شکلی باورنکردنی انجام می دهند."


بسیاری دیگر از کاربران توئیتر نیز از عملکرد اتلتیکومادرید تمجید کردند که در این جا به برخی از آن ها اشاره می کنیم:


"دیگو سیمئونه و عشق او به دفاع! از همه چیز مهم تر باید به بازیکنان اتلتیکو که این سیستم را به شکلی فوق العاده اجرا می کنند، آفرین گفت."
"بازیکنان اتلتیکو طوری بازی می کنند که گویی برای مدال طلای المپیک می جنگند."
"به نظر می رسد هرکدام از بازیکنان اتلتیکو که پس از ضد حمله دیرتر به زمین خودی بازگردد، توسط سیمئونه مجازات خواهد شد."
"عجیب نیست.ما می دانیم دفاع اتلتیکو چقدر خوب است. این کلاس سیمئونه است."

 

 

1439643

 

1439640

 

1439641

 

1439642

دیدگاه‌ها