کد خبر : 1640770 | 10 مهر 1398 ساعت 17:05 | 17.2K بازدید | 0 دیدگاه

دخالت پلیس در دعوای ستاره چلسی و راننده لیورپولی!

راس بارکلی ستاره چلسی یکشنبه شب گذشته در حالتی مست و نامتعادل حاضر به پرداخت کرایه تاکسی نبود تا دخالت پلیس را موجب شود.

دخالت پلیس در دعوای ستاره چلسی و راننده لیورپولی!

به گزارش "ورزش سه"، یکشنبه شب گذشته ساعت یازده شب، اتفاق عجیبی در شهر لیورپول رخ داد. اتفاقی که ستاره ملی پوش سابق اورتون و حاضر حاضر چلسی در متن آن قرار داشت.

راس بارکلی که اهل لیورپول است و پس از سال ها بازی برای اورتون از دو سال پیش برای چلسی بازی می کند، از تعطیلی یک روزه تمرین چلسی برای بازگشت به زادگاهش استفاده کرد اما ساعت یازده شب در حالی مشاهده شد که توسط پلیس به سمت دستگاه خودپرداز هدایت می شد تا کرایه تاکسی را پرداخت کند.

 

جریان از این قرار بود که بارکلی مست و نامتعادل از یک باشگاه شبانه خارج می شود و با تاکسی قصد رفتن به منزل خود را داشت اما پس از رسیدن به مقصد از پرداخت کرایه خودداری می کند. بارکلی که هفته ای 100 هزار پوند دستمزد می گیرد، در طول مسیر با پاره کردن چیپس خود و ریختن محتویات آن به درون تاکسی، خشم راننده را موجب می شود و پس از مواجهه با اعتراض او می گوید که حاضر نیست نه سیب زمینی ها را جمع کند و نه حتی کرایه اش را پرداخت می کند. در نتیجه با تماس راننده تاکسی با پلیس، قضیه شکل جدی تری به خود می گیرد.

 

یکی از شاهدان می گوید:« بارکلی از پرداخت کرایه سرباز می زد و کاملا مشخص بود که مست است و در حالت نامتعادل قرار دارد. او حتی نمی توانست روی پاهایش بایستد.» جالب اینکه حاضران در محل نیز با فریاد های خود به تمسخر بارکلی می پرداختند. 

در نهایت با مشایعت پلیس او از دستگاه خودپرداز مبلغ مورد نظر را دریافت کرد و قضیه ختم به خیر شد. پلیس مرسی ساید به دیلی میل گفته است که راننده تاکسی از بارکلی شکایت نکرده و همه چیز همان جا پایان یافته است.

 

 

1439648

 

1439649

 

1439647

 

 

دیدگاه‌ها