کد خبر : 1640788 | 10 مهر 1398 ساعت 17:30 | 34.5K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای عجیب در مورد عدم انتقال پوگبا به رئال

امروز نشریه دیلی استار ادعایی عجیب در مورد عدم انتقال ستاره فرانسوی منچستر به رئال مطرح کرد.

ادعای عجیب در مورد عدم انتقال پوگبا به رئال

به گزارش "ورزش سه"، تابستان امسال رئال مادرید سخت به دنبال جذب پل پوگبا بود اما در نهایت به دلیل درخواست بالای منچستری ها انتقال او ممکن نشد. یونایتد 170 میلیون یورو برای پوگبا می خواست اما رئال حاضر  به پرداخت این مبلغ نشد.

پوگبا حتی صراحتا در جریان یک مصاحبه از تمایلش برای جدایی از منچستر صحبت کرده بود و از طریق مدیر برنامه هایش نیز منچستریونایتد را تحت فشار گذاشت ولی در نهایت نتوانست مجوز جدایی خود را دریافت کند.

 

 

1439658

 

 

امروز نشریه دیلی استار ادعای عجیبی را مطرح کرد مبنی بر اینکه فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید خود شخصا جذب پوگبا را وتو کرده و حتی تلاش داشت تا سرخیو راموس نیز از رئال برود به این دلیل که زمینه برای بازگشت ژوزه مورینیو مهیا شود.

مورینیو پس از اخراج از منچستر بدون تیم است و با توجه به وضعیت متزلزل زیدان و نتایج متوسط او با رئال در مقطع پایانی فصل گذشته و نیز فصل جاری، پرز مشتاق است تا آقای خاص را به مادرید برگرداند اما سرخیو راموس مانع بسیار بزرگ در راه بازگشت مورینیو است. پوگبا هم در صورت انتقال به رئال، مانعی دیگر محسوب می شد.

راموس در آخرین سال حضور مورینیو در رئال(13-2012) با او به مشکل خورده بود و پوگبا هم فصل گذشته به دلیل درگیری با مورینیو قصد جدایی از منچستر را داشت اما با اخراج آقای خاص، در نهایت ماندنی شد.

پس از تساوی شب گذشته رئال برابر بروژ و وضعیت بغرنج این تیم در لیگ قهرمانان، احتمال برکناری زیدان و بازگشت مورینیو بیشتر از قبل شده است.

 

 

1385541

 

دیدگاه‌ها