کد خبر : 1642116 | 16 مهر 1398 ساعت 13:30 | 21.2K بازدید | 0 دیدگاه

فده والورده؛ جایگزین پوگبا برای زیدان در رئال

مارکا می‌گوید بازی‌های درخشان فده والورده در مسابقات اخیر رئال، زیدان را به این نتیجه رسانده که او می‌تواند جایگزین عالی‌ای برای پل پوگبا باشد و رئال را از ستاره فرانسوی یونایتد بی‌نیاز کند.

فده والورده؛ جایگزین پوگبا برای زیدان در رئال

به گزارش "ورزش سه"، بعد از تلاش‌های ناموفق رئال مادرید برای جذب پل پوگبا در طول تابستان، حالا به گزارش مارکا، بازی‌های درخشان فده والورده با پیراهن این تیم، زین‌الدین زیدان سرمربی سفیدپوشان پایتخت اسپانیا را به این نتیجه رسانده که این ستاره جوان جایگزین مناسبی برای پوگبا است و می‌تواند رئال را از ستاره فرانسوی منچستر یونایتد بی‌نیاز کند.

 

1441361

 

زیدان در طول تابستان معتقد بود خط هافبک رئال مادرید فاقد انرژی و جوانی کافی است و به همین علت جذب پوگبا را به عنوان اولویت اول خود تعیین کرده بود اما در نهایت این انتقال انجام نشد. فروش ماتئو کواچیچ، مارکوس یورنته و همچنین انتقال قرضی دنی سبایوس باعث شده بود زیدان جز کسانی که در دوره اول مربی‌گری‌اش در رئال با او کار کرده بودند بعلاوه والورده گزینه دیگری در اختیار نداشته باشد.

 

مصدومیت‌های اول فصل هافبک‌های رئال مادرید به خصوص مصدومیت لوکا مودریچ زیدان را با دردسر بزرگی مواجه کرد ولی در همین  زمان بود که زیدان دریافت راه‌حل خط میانی تیمش در تمام این مدت جلوی چشمانش بوده است: فده والورده.

 

والورده خصوصیاتی دارد که زیدان انتظار داشت با حضور پوگبا در رئال از آنها برخوردار شود و با توجه به اینکه فده تنها 21سال دارد به نظر می‌رسد رئال الماسی پیدا کرده که سال‌های سال می‌تواند از آن استفاده کند.

 

دیدگاه‌ها