کد خبر : 1640789 | 10 مهر 1398 ساعت 17:39 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

از آزادگان تا لیگ برتر با پیکان – نفت مسجدسلیمان

حسین فرکی و مهدی تارتار این هفته یک تقابل ویژه را در استادیوم شهدای شهر قدس پشت سر خواهند گذاشت.

از آزادگان تا لیگ برتر با پیکان – نفت مسجدسلیمان

به گزارش "ورزش سه"، پیکان و نفت مسجد سلیمان، هر دو بعد از صعود از مرحله یک شانزدهم جام حذفی و با روحیه مناسبی در شرایطی این هفته برابر یکدیگر قرار خواهند گرفت که امتیازات کامل این بازی می‌تواند شرایط را در جدول برای آنها با صعود چشمگیری همراه کند.

 

پیکان و نفت مسجد سلیمان تاکنون چهار بار در لیگ دسته اول برابر یکدیگر قرار گرفته‌اند که با دو پیروزی برابر نفت مسجد سلیمان و یک پیروزی برای پیکان و یک تساوی همراه بوده است. در یکی از دیدارهای جنجالی دو تیم که در لیگ آزادگان و با اخراج دو بازیکن از دو تیم همراه بود، میلاد شیخ سلیمانی موفق به گلزنی برای نفت مسجدسلیمان شد که این فصل به پیکان پیوسته و در قلب دفاعی این تیم باید برابر تیم سابق خود به میدان برود. دیگر دیدارهای دو تیم در لیگ آزادگان نیز با برتری یک گله پیکان در مسجد سلیمان و تساوی یک بر یک دو تیم به پایان رسیده است.

 

دو تیم در تاریخ لیگ برتر نیز چهار بار به مصاف یکدیگر رفته‌اند که با دو تساوی بدون گل و یک پیروزی برای پیکان و یک پیروزی برای نفت مسجد سلیمان همراه بوده است. نکته جالب توجه اینکه در فصل گذشته این دو تیم در حالی دیدارها را برابر یکدیگر به سود خود خاتمه دادند که پیکان در مسجد سلیمان و نفت در تهران به پیروزی دست یافته بود. برای نفت مسجد سلیمان در فصل گذشته پیمان میری گل زده بود که در این فصل راهی آلومینیوم اراک شده و برای پیکان نیز سعید واسعی موفق به ثبت گل شده که در این فصل یکی از ستاره‌های تاثیرگذار ترکیب حسین فرکی در دیدارهای چند هفته اخیر بوده است.

دیدگاه‌ها