کد خبر : 1640945 | 11 مهر 1398 ساعت 15:18 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

پیام های خوبی از تیممان گرفته ایم؛

فرکی: وزیر نگذارد اتفاق نفت تهران تکرار شود

سرمربی تیم پیکان ابراز امیدواری کرد تیم های نفتی لیگ برتر به سرنوشت نفت تهران دچار نشوند.

فرکی: وزیر نگذارد اتفاق نفت تهران تکرار شود

به گزارش "ورزش سه"، حسین فرکی در نشست خبری پیش از دیدار پیکان و نفت مسجد سلیمان گفت: امیدواریم حضور خانم ها را در دیدارهای بعدی ملی و حتی باشگاهی فوتبال ایران شاهد باشیم.

 

او درباره بازی هم گفت: در خصوص بازی، الان از جلسه آنالیز تیم نفت آمده ایم. این تیم با ۵ مساوی مقابل ۵ مدعی بالای جدول کارش را دنبال می کند و نشان می دهد که تبم قابل احترامی است و بازیکنان خوب و آینده داری دارد. ضمن اینکه شخصا به مردم خوزستان ارادت دارم. نفت مسجد سلیمان هم دارد در فوتبال ایران عرض اندام می کند. به آقای تارتار تبریک می گویم برای تیمی که در این فصل با همه مشکلات شکل داده اند. می دانیم که تیم نفت همراه با اولین ها است و اولین تیم کشور بوده است. فوتبال از آنجا آغاز شده و حیف است با اخباری که درباره حضور تیم های نفتی در لیگ برتر شاهد هستیم، از جانب وزیر و اولین شخص محترم وزارت نفت به سهم خودم از ایشان درخواست می کنم و توصیه می کنم راهی که دیگران رفته اند، دنبال نکند. ایشان باید به آسیب های اجتماعی توجه ویژه ای لکند. هرچند ممکن است مشکلاتی در این مورد باشد ولی من فکر می کنم برای شرکت نفت و شرکت های زیرمجموعه، اصلا هزینه زیادی نخواهد داشت، بلکه سود زیادی هم دارد. امیدوارم در تصمیمشان تجدید نظر کنند و توجه ویژه ای به تیم های نفتی ما بکنند و اجازه ندهند نفت آبادان و نفت مسجد سلیمان و پارس جم سرنوشت نفت تهران را پیدا کنند. تهران شهر بزرگی است و حضور نفت در فوتبال کشور برای جوانان تهرانی انگیزه ایجاد می کرد. امیدواریم حمایت های وزیر نفت وجود داشته باشد. نفت هم تیمی قابل احترام در لیگ است. مجموعه بازیکنان باتجربه و جوانی دارد و تا الان ثابت کرده. در مقابل ما دیداری در پیش داریم با تیم هم امتیاز. تلاش ما به عنوان تیم میزبان در مقابل تیم خوب نفت این است که میزبان خوبی باشیم و بازی خوبی امیدواریم از طرف هر دو تیم ببینیم.

 

 

فرکی افزود: حتما نقاط ضعف و قوت هم را شناسایی کرده ایم. امیدواریم بازیکنان خوب ما که آینده پیکان را می سازند، در این بازی نمایش خوبی داشته باشند. تیم ما جوان است با میانگین سنی ۲۵ سال و حتی در جام حذفی از یک بازیکن ۱۸ ساله استفاده کردیم که اتفاقا برای ما گلزنی کرد. امیدوارم بتوانیم مقابل نفت بازی خوبی انجام دهیم. ما روی همه حریفان لیگ و حذفی کار کرده ایم. بازی فردا شاید تماشاگر نداشته باشد اما امیدواریم بازی خوبی باشد. ما یک سری تماشاگر از درون مجموعه خودمان داریم. پرسنل شرکت و خانوادا های خود ما. امیدوارم بعد از این بازی خانگی آنها را شاد کنیم و البته هر وقت مقابل تیم های پرهوادار بازی می کنیم، ابراز خوشحالی می کنیم. امیدوارم نماینده خوبی در فوتبال کشور باشیم با ارائه یازی های خوب و تماشاگرپسند. آرزو می کنم فردا روز خوبی برای ما باشد. حتما برای برد وارد زمین می شویم. چون این بازی می تواند شرایط ما را در جدول بهبود دهد.

 

سرمربی پیکان ادامه داد: ما باید ببینیم جام حذفی در کجا بازی داریم و بعد هم به مصاف پرسپولیس می رویم تا پایان مهر ماه. امیدوارم تا قبل از ان هم تیم ملی موفق باشد و با پیروزی کار را ادامه دهد تا انگیزه ای بشود برای بازیکنان فوتبال ایران که در آینده به تیم ملی برسند.

 

او در پایان گفت: خوشبختانه ما در دو بازی اخیر هم گلی نخورده ایم بر خلاف دیدارهای قبل تر. این خوشحال کننده است و ضمنا بعضی مدافعان ما گلزنی کرده اند که این پیام خوبی است برای فوتبال هجومی. اما نفت هم منسجم است و سخت گل می خورد.در گلزنی موفق بوده ایم و امیدوارم فردا هم طبق برنامه ها خوب کار کنیم. باید ابتدا گل نخوریم و بعد به گل برسیم.

دیدگاه‌ها