کد خبر : 1640819 | 10 مهر 1398 ساعت 19:59 | 17.4K بازدید | 0 دیدگاه

دفاع ستاره برزیلی از عملکرد هازارد در رئال مادرید

کاسمیرو، هافبک برزیلی رئال مادرید معتقد است ادن هازارد برای درخشش در این تیم به زمان نیاز دارد.

دفاع ستاره برزیلی از عملکرد هازارد در رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، برای فراموش کردن روزهای تلخ فصل گذشته، امید هواداران رئال مادرید در فصل جدید به درخشش ادن هازارد، ستاره بلژیکی و جدید الورود کهکشانی ها بود. اما فصل برای ادن هازارد هنوز خوب پیش نرفته و نمایش های او مورد انتقاد هواداران قرار گرفته است و حالا کاسمیرو از هم تیمی خود دفاع می کند.

 

1439691

 

کاسمیرو گفت: "ادن هازارد تمام تلاش خود را در زمین می کند، اما همه ما می دانیم که درخشش در فوتبال معطوف به گلزنی است. ما می دانیم که ادن هازارد جزو پنج بازیکن برتر فوتبال بوده و طبیعی است او برای سازگار شدن با شرایط جدید به کمی زمان نیاز داشته باشد."

 

کاسمیرو همچنین در مورد تساوی غیرمنتظره رئال مادرید در دیدار خانگی دیشب مقابل کلوب بروژ آنهم در شرایطی که نیمه اول با دو گل برتری به سود رقیب بلژیکی به پایان رسید گفت:  "ما در نیمه اول خوب کار نکردیم، اما من ندیدم هواداران ورزشگاه را به شکل عصبانی ترک کنند و در نیمه دوم آنها خیلی از ما حمایت کردند. من تا به امروز ندیده بودم که هواداران رئال مادرید اینگونه ما را تشویق کنند. ما باید همیشه مانند نیمه دوم بازی کنیم و هرگز به دنبال بخشش از سوی آنها نباشیم، زیرا ما همیشه سعی می کنیم بهترین عملکرد خود را ارائه دهیم."

دیدگاه‌ها