کد خبر : 1640839 | 10 مهر 1398 ساعت 22:37 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: پوگبا نیاز به استراحت دارد

اوله گونار سولسشر، سرمربی یونایتد مدعی شد برابر آلکمار به بازیکنان جوان تیمش میدان خواهد داد.

سولسشر: پوگبا نیاز به استراحت دارد


به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد هفته هاست در لیگ برتر شرایط مناسبی نداشته و نتایج خوبی نمی گیرد. حالا فردا شب شیاطین سرخ در هلند مهمان آلکمار خواهند بود و اوله گونار سولسشر تاکید کرد تیمش در این دیدار به دنبال کسب نتیجه مناسبی است.

 

1436596

 

اوله گونار سولسشر گفت: "آنتونی مارسیال مدتی است از ترکیب یونایتد خارج بوده و فکر نمی کنم به بازی فردا شب نیز برسد. لوک شاو نیز اخیرا با تیم تمرین کرده اما در مورد او نیز هنوز اطمینان ندارم. ما بعد از بازی مقابل آلکمار بیشتر صحبت خواهیم کرد زیرا در حال حاضر تنها تمرکز ما روی گرفتن نتیجه ای است که ما در اینجا نیاز داریم.

 

شرایط پل پوگبا؟ پس از بحث و گفتگو با یک متخصص، ما به این نتیجه رسیده و برنامه ریزی کردیم که پوگبا به درمان بیشتری نیاز دارد و به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا باید استراحت کند. حتی اگر پوگبا برای این بازی در دسترس باشد، او به کمی استراحت احتیاج دارد و من در مورد وی ریسک نخواهم کرد.

 

دیدار برابر آلکمار؟ این یک بازی مهم برای یونایتد است و ما باید به نتیجه خوبی دست یابیم. یکی یا دو بازیکن جوان ما شانس بازی کردن و درخشش دارد. همه بازیکنان جوان یونایتد می خواهند بخشی از آینده ای طولانی مدت در اینجا باشند و این بازی ها فرصتی برای آن است. ما ترکیبی از بازیکنان باتجربه و جوان را فردا شب راهی زمین خواهیم کرد."

دیدگاه‌ها