کد خبر : 1640845 | 11 مهر 1398 ساعت 00:27 | 24.3K بازدید | 0 دیدگاه

لیورپول 4-3 سالزبورگ: جان کندن قهرمانانه!

لیورپول در دیداری جذاب و تماشایی، موفق شد با نتیجه 4-3 سالزبورگ را شکست بدهد.

لیورپول 4-3 سالزبورگ: جان کندن قهرمانانه!

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار ابتدا این شاگردان یورگن کلوپ بودند که با سه گل پیش افتادند اما تیم اتریشی با بازگشتی فوق العاده کار را به تساوی کشید. با این وجود لیورپول توانست به گل چهارم برسد و سه امتیاز این دیدار خانگی را به دست بیاورد.

دو تیم بازی را هجومی آغاز کردند و چیزی نمانده بود که تیم میهمان در دقیقه 3 به گل برسد اما ضربه مینامینو از کنار دروازه لیورپول به بیرون رفت.

در ادامه این لیورپولی بودند که ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه 9 توانستند به گل اول بازی برسند. مانه روی حرکتی که از سمت چپ زمین آغاز کرده بود، بعد از یک و دو با روبرتو فیرمینو، صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق، کار را تمام کرد.

 

1439757

 

بعد از این گل بازی متعادل و کمی از تب و تاب بازی کاسته شد تا اینکه در دقیقه 25، لیورپول به گل دوم رسید. این بار روی یک حرکتی تیمی بود که توپ در سمت راست بود ترنت الکساندر آرنولد رسید و ارسال زمینی او را اندی رابرتسون در مقابل دروازه تبدیل به گل کرد.

چهار دقیقه بعد لیورپول می توانست به گل سوم برسد اما صلاح نتوانست از موقعیتی که فابیو برایش ایجاد کرده بود، استفاده کند و ضربه اش به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

اما انتظار قرمزها برای زدن گل سوم چندان طولانی نشد و این تیم در دقیقه 36 برای سوم به گل رسید. ابتدا استانکوویچ، دروازه بان سالزبورگ، ضربه سر فیرمینو را دفع کرد اما توپ برگشتی را صلاح با ضربه پای چپ تبدیل به گل کرد.

 

1439760

 

تیم میهمان که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت، پیش کشید و بعد از اینکه یک موقعیت خوب را در دقیقه 38 از دست داد، در دقیقه 39 به گل اول دست پیدا کرد. روی پاس اِموِپو بود که هوانگ هی چان صاحب موقعیت شد و بعد از فریب مدافع لیورپول، با شوتی دیدنی دروازه آدریان را باز کرد.

برتری بازیکنان سالزبورگ در دقایق پایانی نیمه اول هم ادامه پیدا کرد اما در این نیمه توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و نیمه اول با برتری 3-1 لیورپول به پایان رسید.

نیمه دوم را هم دو تیم هجومی آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی صاحب یکی دو موقعیت خوب شدند اما نتوانستند از  آنها استفاده کنند تا اینکه در دقیقه 56، سالزبورگ به گل دوم رسید. این بار روی فرار هوانگ هی چان از سمت چپ و ارسال دقیق او، مینامینو با یک ضربه والی تماشایی، دروازه لیورپول را باز کرد.

 

1439763

 

1439764

 

لیورپولی ها که هنوز از شوک این گل خارج نشده بودند، در دقیقه 60 گل تساوی را دریافت کردند.

این بار هم مینامینو در متن حرکت بود و ارسال زمینی او به مقابل دروازه لیورپول را هالند با یک بغل پای ساده تبدیل به گل کرد.

بعد از این گل کلوپ که نتیجه را از دست رفته می‌دید، با فرستادن میلنر و اوریگی به زمین، سعی کرد جریان بازی را به سود تیمش تغییر بدهد؛ تغییراتی که نتیجه داد و لیورپول در دقیقه 69 به گل چهارم رسید. این بار روی همکاری فیرمینو و صلاح بود که ستاره مصری لیورپول با فرار از تله آفساید، با دروازه بان حریف تک به تک شد و با یک شوت محکم، بار دیگر تیمش را پیش انداخت.

 

1439758

 

سه دقیقه بعد لیورپول می توانست به گل پنجم برسد اما مانه نتوانست از ارسال خوب الکساندر آرنولد استفاده کند. در دقایق پایانی دو تیم تلاش زیادی برای رسیدن به گل های بعدی کردند اما تلاش هیچ یک ثمری نداشت و در نهایت لیورپول با نتیجه 4-3 به پیروزی رسید.

دیدگاه‌ها