کد خبر : 1640847 | 11 مهر 1398 ساعت 00:25 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

لیل 1-2 چلسی: اولین پیروزی اروپایی لمپارد

چلسی در دومین دیدارش در رقابت های این فصل لیگ قهرمانان در خانه لیل به برتری 2-1 رسید.

لیل 1-2 چلسی: اولین پیروزی اروپایی لمپارد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان فرانک لمپارد که در هفته اول رقابت ها در خانه مقابل والنسیا 1-0 شکست خورده بودند، امشب در خانه لیل نمایش بهتری داشتند و توانستند سه امتیاز را از آن خود کنند.

چلسی بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی بر بازی مسلط بود اما بازیکنان این تیم نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد کنند.

بازی با همین روند ادامه داشت و سرانجام در دقیقه 22، شاگردان لمپارد به آنچه استحقاقش را داشتند، رسیدند. روی ارسال توموری به پشت مدافعان لیل بود که تامی آبراهام با دروازه بان حریف تک به تک شد و با یک ضربه دقیق، کار را تمام کرد.

 

1439756

 

بعد از این گل روند بازی تغییر کرد و بازیکنان میزبان توپ و میدان را در اختیار گرفتند و در دقیقه 33 توانستند به گل تساوی برسند. روی یک ضربه کرنر بود که ارسال بلند بامبا مقابل دروازه به اوسیمه رسید و او هم بالاتر از مدافعان حریف، دروازه کپا را باز کرد.

در ادامه باز هم این تیم چلسی بود که به تیم برتر میدان تبدیل شد اما برتری این تیم در دقایق پایانی نیمه اول ثمری نداشت و در نهایت این نیمه با تساوی 1-1 به پایان رسید.

نیمه دوم را دو تیم متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد.

در ادامه بازیکنان چلسی توپ و میدان را در اختیار گرفتند اما حملات آنها هم به موقعیت خاصی منجر نمی شد. بازی با همین روند ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 74، تیم میهمان تا آستانه زدن گل دوم پیش رفت اما ضربه مونت را دروازه بان لیل به خوبی دفع کرد.

ولی انتظار بازیکنان چلسی برای رسیدن به گل دوم سرانجام در دقیقه 77 به نتیجه رسید. این بار روی ارسال کالوم هادسون اودوی بود که ویلیان با یک ضربه چکشی دیدنی، دروازه لیل را برای بار دوم باز کرد.

تیم میزبان که هر سه امتیاز را از دست رفته می دید، پیش کشید اما تلاش این تیم برای زدن گل تساوی ثمری نداشت. بازیکنان چلسی هم در دقایق پایانی فرصت های نصفه و نیمه ای داشتند که نتوانستند از آنها استفاده کنند و در نهایت بازی با همان نتیجه 2-1 به سود چلسی به پایان رسید.

دیدگاه‌ها