کد خبر : 1640891 | 11 مهر 1398 ساعت 10:24 | 35.6K بازدید | 0 دیدگاه

شادی مورینیویی سرمربی سالزبورگ(عکس)

خوشحالی شدید جسی مارش سرمربی سالزبورگ بعد از کامبک رویایی تیمش در آنفیلد باعث شد بعد از پیروزی نهایی لیورپول، هواداران این تیم طعنه‌های زیادی به مربی این تیم اتریشی بزنند.

شادی مورینیویی سرمربی سالزبورگ(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دیشب تیم اتریشی سالزبورگ که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مهمان لیورپول بود دست به کاری بزرگ زد و درحالیکه 3-0 از شاگردان کلوپ عقب افتاده بود با یک کامبک رویایی موفق شد کار را به تساوی 3-3 بکشاند. بعد از به ثمر رسیدن گل سوم سالزبورگ، جسی مارش، سرمربی سالزبورگ با خوشحالی شدید در امتداد خط طولانی زمین شروع به دویدن کرده و رو به هواداران لیورپولی به خوشحالی پرداخت. این حرکت او لیورپولی‌ها را عصبانی کرده بود و زمانی که در نهایت این تیم با گل محمد صلاح موفق شد به پیروزی برسد، لیورپولی‌ها طعنه‌های زیادی به جسی مارش زده و ناراحتی‌شان از خوشحالی عجیب او را جبران کردند.

 

1439821

 

1439823

 

دویدن سریع جسی مارش در کنار خط طولی زمین به سمت بازیکنانش بعد از به ثمر رسیدن گل سوم سالزبورگ، هواداران فوتبال را به یاد حرکت ژوزه مورینیو در ورزشگاه اولدترافورد در سال 2004 انداخت.

 

1439824

 

یکی از لیورپولی‌های قدیمی که بعد از بازی فرصت را برای طعنه زدن به جسی مارش غنیمت دانست، پیتر کراوچ، مهاجم سابق لیورپول بود که در استادیوم شبکه BT حضور یافته بود. کراوچ در این باره گفت:" سرمربی سالزبورگ خیلی زود به خودش غره شد. البته من می‌توانم حس و حال او را بفهمم ولی آخر هنوز نیم ساعت از بازی باقی مانده و او باید می‌دانست که بعدا ممکن است به خاطر این همه خوشحالی افسوس بخورد. من با اینکه بازی لیورپول اعصابم را خراب کرده بود ولی مطمئن بودم که نتیجه همین نخواهد ماند چون لیورپولی‌ها داشتند خوب بازی می‌کردند".

 

با این همه، دوی سرعتی جسی مارش، اولین سرمربی آمریکایی حاضر در لیگ قهرمانان اروپا، به سمت بازیکنانش که روی نقطه کرنر در حال شادی بودند به عنوان یکی از صحنه‌های تماشایی فصل جاری این رقابت‌ها در حافظه فوتبالی هواداران این ورزش باقی خواهد ماند.

 

دیدگاه‌ها