کد خبر : 1640893 | 11 مهر 1398 ساعت 10:44 | 54.8K بازدید | 0 دیدگاه

درخشش آسیایی‌های سالزبورگ در شب پرحادثه آنفیلد

صلاح فاتح جنگ آسیای شرق و آفریقا

دو بازیکن آسیایی سالزبورگ که دیشب دو گل اول و دوم این تیم مقابل لیورپول را به ثمر رساندند به دلیل درخشش خود در این بازی به شدت مورد توجه قرار گرفته‌اند.

صلاح فاتح جنگ آسیای شرق و آفریقا

به گزارش ورزش سه، هوانگ هی چان، مهاجم کره‌ای سالزبورگ و تاکومی مینامینو بازیکن ژاپنی این تیم دیشب در جریان دیدار پرحادثه لیورپول و سالزبورگ در لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آنفیلد از جمله درخشان‌ترین بازیکنان میدان بودند و علاوه بر اینکه هر کدام یک گل وارد دروازه لیورپول کردند با بازی استثنایی‌شان به شدت مورد توجه کارشناسان و فوتبالدوستان قرار گرفتند.

 

هوانگ هی چان، مهاجم کره‌ای سالزبورگ که در دقیقه 39 و در حالیکه تیمش 3-0 از لیورپول عقب افتاده بود گل اول سالزبورگ را به ثمر رساند علاوه بر زیبایی حرکت او که منجر به این گل شد، به دلیل عبور خارق‌العاده از ویرژیل فن‌دایک مورد توجه قرار گرفت. فن دایک که در حال حاضر بهترین مدافع دنیا به حساب می‌آید به عنوان بازیکنی که سخت دریبل می‌خورد معروف است ولی مهاجم کره‌ای او را با تکنیکی برتر از پیش رو برداشت تا این حرکت او به سوژه شبکه‌های اجتماعی تبدیل شود.

 

1439828

 

فن‌دایک تا چندی پیش توانسته بود آمار عالی دریبل نخوردن در 55 بازی لیگ برتر انگلیس را به ثبت برساند ولی در مقابل مهاجم کره‌ای کاری جز تسلیم نداشت و به جز ایستادن و تماشا کردن تکنیک درخشان مهاجم کره‌ای کاری از دستش برنمی‌آمد. هوانگ هی چان بعد از عبور از فن‌دایک توپ را از آدریان سنگربان لیورپولی هم عبور داد تا آغازگر کامبک رویایی سالزبورگ باشد.

 

1439829

 

اما گل دوم سالزبورگ هم توسط یک آسیایی دیگر، تاکومی مینامینو به ثمر رسید تا دیشب، شب ستاره‌های آسیایی سالزبورگ باشد. مینامینو در بازی دیشب یک پاس گل هم داد تا به عنوان یکی از بهترین‌های سالزبورگ مطرح شده و هواداران لیورپول را وادارد بعد از بازی از یورگن کلوپ بخواهند برای لیورپولی کردن این ستاره ژاپنی تلاش کند.

 

1439827

 

مینامینو در دقیقه 56 و زمانی که نتیجه بازی 3-1 به نفع لیورپول بود با یک والی تماشایی گل خود را به ثمر رساند و چهار دقیقه بعد هم با عبور از خط دفاعی لیورپول پاس گل زیبایی به هم‌تیمی‌اش هالند داد تا بازی به تساوی کشیده شود و آنفیلد در سکوت فرو رود.

 

1439826

 

مینامینوی 24ساله تا سال 2021 با سالزبورگ قرارداد دارد و در حال حاضر ارزش او 4.5 میلیون پوند برآورد شده است. با این‌حال اگر ستاره ژاپنی به درخششی که دیشب در آنفیلد داشت ادامه دهد بدون شک ارزش او به مراتب بیش از اینها خواهد شد. هواداران لیورپول بعد از بازی دیشب در شبکه‌های اجتماعی از یورگن کلوپ و مدیران ارشد لیورپول خواستند در اولین فرصت ممکن حتی در ماه ژانویه برای لیورپولی کردن مینامینو تلاش کنند.

 

 

دیدگاه‌ها