کد خبر : 1640901 | 11 مهر 1398 ساعت 11:26 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

بارلا: اینتر شخصیت فوق العاده ای دارد

نیکولو بارلا، هافبک ایتالیایی اینتر، شکست دیشب تیمش مقابل بارسلونا را نتیجه ای نا امید کننده خواند و عنوان کرد که اینتر با شخصیت بالایی که دارد قطعا به رقابت باز می گردد.

بارلا: اینتر شخصیت فوق العاده ای دارد

به گزارش "ورزش سه"، اینتر دیشب در یک بازی نزدیک با نتیجه دو بر یک از بارسلونا شکست خورد.

 

اینتری ها در این بازی نمایشی قابل قبول داشتند و تا پایان نیمه اول نیز از حریف قدرتمند خود پیش بودند اما با دریافت دو گل در نیمه دوم نتیجه را واگذار کردند.

 

1439840

 

نیکولو بارلا، هافبک جوان اینتر، که دیشب ۹۰ دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت، در پایان بازی درباره این دیدار و رقابت های آینده اینتر صحبت کرد. او گفت: " ما برای انجام بازی خود به این جا آمده بودیم‌ و به دنبال پیروزی در این دیدار بودیم، موضوعی که پیش از بازی کونته نیز آن را از ما خواسته بود و ما هم در این رقابت نشان دادیم که می توانستیم برنده زمین را ترک کنیم.

 

بعد از گل تساوی بخش بارسا، دوباره برای پیش افتادن از حریف تلاش کردیم اما در همین حین گل دوم را هم دریافت کردیم. این یک نتیجه مایوس کننده بود اما ما باید رو به جلو حرکت کنیم و به بازی های بعدی فکر کنیم. اینتر شخصیت فوق العاده ای دارد و به رقابت باز خواهد گشت."

 

این هافبک ۲۲ ساله نراتزوری در ادامه درباره بازی بعدی اینتر و جدال حساس با یوونتوس گفت: "یکشنبه به مصاف یوونتوس خواهیم رفت و در آن بازی هم به دنبال پیروزی خواهیم بود. این هدفی است که در همه بازی ها آن را دنبال می کنیم چرا که ما اینتر هستیم و سرمربی ما نیز آنتونیو کونته است."

 

دیدگاه‌ها