کد خبر : 1640927 | 11 مهر 1398 ساعت 13:50 | 24.8K بازدید | 0 دیدگاه

برباتوف:

29 سال بدون جام؛ یونایتد دچار طلسم لیورپول می‌شود؟

دیمیتار برباتوف، اسطوره منچستریونایتد و مهاجم سابق این تیم می‌گوید از این نگران است که شیاطین سرخ به سرنوشتی مثل لیورپول دچار شده و سالهای سال در حسرت جام بمانند.

29 سال بدون جام؛ یونایتد دچار طلسم لیورپول می‌شود؟

به گزارش ورزش سه، دیمیتار برباتوف، اسطوره منچستریونایتد و مهاجم سابق این تیم به مدیران و کادر فنی شیاطین سرخ هشدار داده و می‌گوید از این نگران است که این تیم مثل رقیب بزرگش لیورپول در مسیری قرار بگیرد که سال‌های سال از رسیدن به قهرمانی در انگلیس بازمانده و در حسرت جام قهرمانی لیگ برتر بماند.

 

1439876

 

منچستریونایتد در دوران مدرن فوتبال باشگاهی انگلیس 13 بار قهرمان لیگ باشگاهی این کشور شده و همه این قهرمانی‌ها در دوران درخشان سر الکس فرگوسن بدست آمده است. اما از زمان بازنشسته شدن فرگوسن، شیاطین سرخ دیگر نتوانسته‌اند قهرمانی‌ای به جام‌های قبلی خود بیفزایند.

 

برباتوف در صحبت‌های خود ضمن طعنه زدن به رقیب سنتی یونایتد، لیورپول گفت:" قبول کردن اینکه منچستریونایتد اینقدر از لیورپول و منچسترسیتی عقب افتاده برای من تلخ و دردناک است".

 

اسطوره شیاطین سرخ در ادامه گفت:" امیدوارم منچستریونایتد در نهایت مثل لیورپول مجبور نباشد برای رسیدن به قهرمانی در لیگ 29 سال صبر کند. شش سال زمان طولانی‌ایی است و یونایتد به این صبر کردن‌های طولانی عادت ندارد. امیدوارم شرایط تیم هر چه زودتر تغییر کند".

 

 

دیدگاه‌ها