کد خبر : 1640960 | 11 مهر 1398 ساعت 16:32 | 23.3K بازدید | 0 دیدگاه

جوردی کاردونر مدعی شد

بین بارتومئو و پیکه صلحی در کار نیست

نایب رئیس اول باشگاه بارسلونا امروز هر گونه شایعات قدرت بازیکنان در تصمیم گیری های مهم باشگاه را تکذیب کرد و خبر از ملاقات پیکه و بارتومئو داد.

بین بارتومئو و پیکه صلحی در کار نیست

به گزارش "ورزش سه"، در یک هفته گذشته بحث دخالت بزرگان رختکن بارسا در تصمیمات استراتژیک باشگاه سوژه داغ رسانه ها بود. گفته می شود لیونل مسی و جرارد پیکه روی تصمیمات مدیریت بارسا تاثیرگذارند و این مساله به مذاق جوزپ بارتومئو(رئیس) خوش نمی آید و به همین دلیل ادعا می شود که او از طریق رسانه های نزدیک به باشگاه نسبت به پیکه و مسی واکنش منفی نشان داده است.

 

 

1439905

 

 

جوردی کاردونر نایب رئیس بارسا در واکنش به این شایعات به رادیو کاتالونیا گفت:« اخیرا ملاقاتی بین بارتومئو و پیکه صورت گرفت و همه چیز به حالت طبیعی خود برگشت. صلحی در کار نیست چون اصلا از ابتدا جنگی در کار نبود. یکسری اختلاف نظرها وجود داشت که حل شد. تاثیر این وضعیت خوب، روی کاراکتر باشگاه و نتایج اخیر تیم قابل مشاهده است. اینکه پیکه و مسی در تصمیمات باشگاه دخالت دارند، از اساس غلط است. بازیکنان بزرگ هر باشگاهی قطعا در حد خودشان تاثیرگذار هستند ولی تصمیمات نهایی بر عهده رئیس باشگاه است.»

 

بازگشت نیمار:« در مورد قضیه نیمار با باشگاهی طرف بودیم که هیچ علاقه ای به فروش نداشت. ما نیمار را می خواستیم ولی پی اس جی توسط دولت قطر اداره می شود و هیچ نیاز مالی ندارد. وقتی باشگاهی مایل به فروش بازیکنش نیست، کاری از دست ما ساخته نیست. هرچند نیمار نیز خواهان بازگشت بود و ما هم او را می خواستیم. در مورد این موضوع قطعا در ادامه صحبت ها ادامه خواهد داشت.»

 

 

1438507

 

 

دیدگاه‌ها