کد خبر : 1640968 | 11 مهر 1398 ساعت 17:36 | 40K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛

نقش والورده و مسی در متحول شدن بارسا برابر اینتر

بارسلونا شب گذشته یک نیمه بسیار ضعیف را برابر اینتر پشت سر گذاشت ولی در 45 دقیقه دوم به کلی متحول شد.

نقش والورده و مسی در متحول شدن بارسا برابر اینتر

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از موندودپورتیوو، بارسلونا دیشب در هفته دوم لیگ قهرمانان با نتیجه 2-1 بر اینتر پیروز شد. نمایش نیمه اول بارسلونا اسف بار بود و اگر درخشش تراشتگن و بی دقتی مهاجمان اینتر نبود، بارسا با شکست 0-3 راهی رختکن می شد اما اینتر بارسا را زنده نگاه داشت و در نیمه دوم میزبان توانست گل خورده را جبران کرده و با دو گل به پیروزی برسد.

 

 

1439777

 

 

ارنستو والورده سرمربی بارسا در بین دو نیمه با صحبت های تاکتیکی خود نقش اول را در بازگشت تیمش داشت. او در نشست خبری پس از بازی گفت:« باید خودمان را به محوطه جریمه اینتر می رساندیم و یکی دو موقعیت خوب ایجاد می کردیم. کاری که در نیمه اول در انجامش خیلی موفق نبودیم. مهم نبود اگر با شلوغ کاری صاحب موقعیت های اتفاقی هم می شدیم. ما باید در نیمه دوم دیوار دفاعی اینتر را می شکستیم و در مترهای آخر موفق عمل می کردیم.»

 

والورده برای رفع اشتباهات تیمش تصمیم گرفت آرتورو ویدال را به جای بوسکتس به زمین بفرستد و سیستم تیمش را از 2-4-4 به 1-3-2-4 تغییر داد. همین تعویض، بارسا را به کلی متحول کرد و روند کنترل بازی از دست اینتر خارج و به بارسا منتقل شد.

 

 

1439915

 

 

والورده در مورد تعویض ویدال می گوید:« باید سد دفاعی حریف را می شکستیم و ویدال بهترین مهره برای این کار بود. او بازیکنی است که در زمین شلوغ کاری های خاص خود را دارد و چیزهای زیادی به تیمش می دهد. با ویدال می توان روند هر بازی را تغییر داد و به او برابر اینتر نیاز داشتیم. بروزوویچ خیلی نزدیک به مدافعان تیمش بازی می کرد و با ورود ویدال، توانستیم نقش او در امور دفاعی را کاهش دهیم.»

 

علاوه بر والورده می توان به نقش مسی در این بازگشت نیز اشاره داشت. دوربین های شبکه مووی استار مسی و پیکه را پیش از شروع نیمه دوم و در تونل ورزشگاه در حالی شکار کردند که با هم تیمی های شان در حال صحبت بودند. مسی می گفت:« نباید بدون فکر کار کنیم. باید به محض شروع بازی اینتر را پرس کنیم و در عین حال از هرگونه عجله بپرهیزیم. مهم نیست که الان یک گل از حریف عقب هستیم. باید صبور باشیم و از جلو آنها را پرس کنیم. باید به قلب دفاع شان بزنیم.»

 

 

1439794

 

 

دیدگاه‌ها