کد خبر : 1640979 | 11 مهر 1398 ساعت 19:07 | 17.2K بازدید | 0 دیدگاه

منچستریونایتد به زودی جام خواهد برد

خوان ماتا هافبک اسپانیایی منچستر خوشبین است که این تیم به زودی به روزهای اوج خود باز می گردد.

منچستریونایتد به زودی جام خواهد برد

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد در دوران سر الکس فرگوسن همواره از بهترین تیم‌های فوتبال انگلیس و اروپا بود. این باشگاه در دوران مدرن فوتبال باشگاهی انگلیس 13 بار قهرمان لیگ باشگاهی این کشور شده و همه این قهرمانی‌ها در دوران درخشان سر الکس فرگوسن بدست آمده است. اما از زمان بازنشسته شدن فرگوسن، شیاطین سرخ دیگر نتوانسته‌اند قهرمانی‌ای به جام‌های قبلی خود بیفزایند.

بعد از خداحافظی فرگوسن مربیان بزرگ مثل مویس، فان خال و مورینیو هدایت شیاطین سرخ را برعهده گرفتند اما هیچ کدام از آن‌ها نتوانستند انتظارات را برآورده کنند. شیاطین سرخ شش سال است که قهرمانی در لیگ جزیره را تجربه نکرده‌اند.

 

 

1401787

 

 

خوان ماتا، هافبک اسپانیایی منچستر یونایتد گفت:« ما تیم خوبی هستیم و در بعضی از دیدارها با بدشانسی نمی‌توانیم پیروز شویم. مدیران باشگاه تاکید کرده‌اند که تیم به‌زودی جام کسب خواهد کرد. به نظر می‌رسد که تحولاتی در راه است و یونایتد طولی نمی‌کشد که به سکوی قهرمانی بازخواهد گشت.»

 

منچستر یونایتد در فصلی که گذشت نتوانست سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد و در فصل جاری هم با هدایت سولسشر اصلا وضعیت خوبی ندارد و در رده دهم جدول رده‌بندی جای دارد و با تیم صدرنشین لیورپول 12 امتیاز اختلاف دارد.

 

1376168

دیدگاه‌ها