کد خبر : 1640980 | 11 مهر 1398 ساعت 19:20 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

در نشست خبری بازی با هوفن هایم

کواچ: پیروزی بزرگ بر تاتنهام را فراموش کنید

نیکو کواچ سرمربی بایرن معتقد است برای بازی مقابل هوفن هایم باید فروتن باشند و برد 2-7 مقابل تاتنهام را فراموش کنند.

کواچ: پیروزی بزرگ بر تاتنهام را فراموش کنید

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ پس از برتری خیره کننده 2-7 در زمین تاتنهام از چارچوب هفته دوم لیگ قهرمانان، شنبه در زمین خود میزبان هوفن هایم خواهد بود. بایرن در بوندسلیگا بالاتر از لایپزیش در رده نخست قرار دارد و سرمست از پیروزی بر تاتنهام به مصاف حریف متوسط خود خواهد رفت. مونیخی ها هفته گذشته به زحمت در زمین پادربرون 2-3 پیروز شدند اما به نظر، شنبه کار خیلی دشواری برای پیروزی بر تیم دوازدهم جدول نخواهند داشت.

 

 

1439480

 

 

نیکو کواچ سرمربی بایرن در نشست خبری این بازی گفت:« ما سه شنبه برابر نایب قهرمان لیگ قهرمانان بازی کردیم و در 25 تا 30 دقیقه ابتدایی مشکلاتی داشتیم ولی سپس بر بازی مسلط شدیم. ما قطعا این توان را داریم تا 90 دقیقه بر حریف خود مسلط باشیم. نمایشی عالی برابر تاتنهام داشتیم و برای مقابله با هوفن هایم نیز باید همان نمایش را تکرار کنیم. باید متمرکز، فروتن و سختکوش باشیم و با فراموش کردن پیروزی بر تاتنهام، همه توجه مان را روی هوفن هایم بگذاریم. بازی با تاتنهام تمام شد و حالا فقط هوفن هایم اهمیت دارد.»

 

سرژ گنابری ستاره بایرن برابر تاتنهام بود و توانست 4 گل به ثمر برساند. کواچ در تمجید از ستاره جوان تیمش گفت:« گنابری همانطور که به نظر می آید، بسیار خوشحال است و حس فوق العاده ای دارد. برنامه تمرینی او اندکی متفاوت با بیشتر هم تیمی هایش بود. سوای گل هایی که زد، از تلاش و ممارست او در نیمه دوم بسیار راضی هستم و به وجد آمدم.»

 

1439569

 

 

 

دیدگاه‌ها