کد خبر : 1640981 | 11 مهر 1398 ساعت 19:40 | 30.3K بازدید | 0 دیدگاه

حمایت از برناردو کار دست گواردیولا داد

پپ گواردیولا ممکن است به دلیل حمایت از ستاره پرتغالی تیمش از سوی اتحادیه انگلیس جریمه شود.

حمایت از برناردو کار دست گواردیولا داد

به گزارش "ورزش سه"، اتحادیه فوتبال انگلیس، برناردو سیلوا بازیکن منچسترسیتی را به دلیل توییتی درباره هم‌تیمی‌اش بنجامین مندی متهم به رفتار نامناسب کرده و ممکن است در صورت مقصر شناخته شدن، سیلوا با شش بازی محرومیت مواجه شود.

 

 

1439586

 

 

اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرده توییت سیلوا که در آن بنجامین مندی به شخصیتی تشبیه شده بود که تصویرش روی یک بسته شکلات معروف منتشر می‌شود توهین‌آمیز و غیرمناسب بوده و اشاره نادرست به نژاد و رنگ پوست او به حساب می‌آید.

سیلوا تا روز 9 اکتبر زمان دارد تا به این اتهام اتحادیه فوتبال انگلیس واکنش نشان دهد. ستاره پرتغالی سیتی پیش از این با ارسال نامه‌ای به اتحادیه از این اقدام خود اظهار پشیمانی کرده بود و بنجامین مندی هم از او حمایت کرده و گفته بود از توییت سیلوا ناراحت نشده است.

 

پپ گواردیولا سرمربی سیتی نیز هفته گذشته از سیلوا حمایت کرده و گفته بود:« این عکس به رنگ پوست مندی اشاره ندارد. سیلوا عکسی از کودکی مندی گذاشته و او را شبیه آن شخصیت کارتونی دانست که واقعاً هم شبیه بودند. این فقط یک شوخی بین دو هم‌تیمی بود اما ظاهراً یک آدم نمی‌تواند با دوستش هم شوخی کند.»

 

اکنون گفته می شود که پپ به دلیل حمایت از برناردو سیلوا ممکن است به اتحادیه فوتبال انگلیس احضار شود و شاید حتی جریمه هایی نیز به او تعلق بگیرد. تحقیقات اتحادیه در این زمینه آغاز شده است.

 

 

1439923

 

دیدگاه‌ها