کد خبر : 1641001 | 11 مهر 1398 ساعت 21:45 | 48.4K بازدید | 0 دیدگاه

لائوتارو مارتینز:

نباید به لیونل مسی یک اینچ هم فضا دهیم

لائوتارو مارتینز، مهاجم جوان اینتر معتقد است این تیم مقابل بارسلونا لایق شکست نبوده است.

نباید به لیونل مسی یک اینچ هم فضا دهیم


به گزارش "ورزش سه"، اینتر دیشب و در شرایطی که ابتدا با گل دقیقه دو لائوتارو مارتینز در نوکمپ مقابل بارسلونا پیش افتاد و در ادامه نیز موقعیت های خوبی را از دست داد، در نیمه دوم مغلوب درخشش ستاره های بارسلونا شده و در نهایت 1-2 مقابل این تیم شکست خورد. لائوتارو مارتینز معتقد است سبک بازی اینتر راضی کننده اما نتیجه خوشایند نبوده است.

 

1439728

 

لائوتارو مارتینز گفت: "ما باید پیروز می شدیم و در مقابل بارسلونا خیلی خوب کار کردیم، اما بازی با تلخی برای ما به پایان رسید. ما شایسته پیروزی بودیم زیرا بازی خوبی ارائه دادیم. ما در نیمه اول شانس های زیادی داشتیم اما در نیمه دوم نیز خوب بازی کردیم. بازی‌های مانند این به ما می آموزد که در مقابل بازیکنان هرگز نمی توانید بدون احتیاط ظاهر شوید. در بیست دقیقه پایانی در جزئیاتی که در ابتدا کاملا خوب بودیم، دچار مشکل شدیم. از روش بازی اینتر خوشحال اما از نتیجه عصبانی هستیم. یکشنبه باید مقابل یوونتوس بازی کنیم و حالا فقط باید در مورد آن مسابقه فکر کنیم.

 

ما باید بیشتر از فرصت هایی که ایجاد می کنیم استفاده کنیم. لیونل مسی بهترین بازیکن جهان است و وقتی وی در زمین حضور دارد، شرایط دشوار می شود. شما نباید یک اینچ هم فضا در اختیار مسی بگذارید زیرا در غیر این صورت جریان مسابقه از دست شما خارج می شود."

دیدگاه‌ها