کد خبر : 1641035 | 12 مهر 1398 ساعت 00:50 | 59.2K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکنان تاتنهام: دل پوچتینو با ما نیست

بازیکنان تاتنهام معتقدند مائوریتسیو پوچتینو در تلاش برای جدایی از این باشگاه است.

بازیکنان تاتنهام: دل پوچتینو با ما نیست

 

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام پنج ماه قبل موفق شد به فینال لیگ قهرمانان برسد، اما این فصل برای آنها چندان خوب آغاز نشد و شکست با هفت گل در خانه مقابل بایرن مونیخ، تردیدها را نسبت به آینده مائوریتسیو پوچتینو افزایش داده است.

 

1439543

 

روزنامه دیلی میل مدعی شد سرمربی آرژانتینی اسپرز از زمان بازگشت به تمرینات در این تابستان، از شرایط همیشگی به طرز چشمگیری فاصله گرفته است. البته بعد از شکست تحقیرآمیز خانگی این هفته برابر بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان، پوچتینو بر اهمیت همبستگی در باشگاه تاکید کرد، اما با این حال، شرایط و رفتار او باعث شده بازیکنان احساس کنند که سرمربی تاتنهام نسبت به آینده خود تردید دارد.

 

البته به نظر می رسد فعلا خطر اخراج پوچتینو را تهدید نمی کند، زیرا باشگاه تاتنهام در صورت اخراج او مجبور به پرداخت 32 میلیون پوند غرامت است. این در حالیست که در ماه های اخیر همیشه از رئال مادرید به عنوان یکی از تیم های علاقمند به همکاری با مائوریتسیو پوچتینو نام برده شده است. زین الدین زیدان نیز جایگاه چندان محکمی روی نیمکت رئال مادرید ندارد و در صورت جدایی او، ممکن است سرمربی فعلی تاتنهام راهی برنابئو شود.

دیدگاه‌ها