کد خبر : 1641065 | 12 مهر 1398 ساعت 10:20 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

مصاحبه اختصاصی تیبو کورتوا با مارکا

کورتوا: بازیکن رئال بودن یعنی تحمل فشار

تیبو کورتوا، دروازه‌بان بلژیکی رئال مادرید در مصاحبه‌ای اختصاصی با روزنامه مارکا شرکت کرده و می‌گوید کسی که می‌خواهد سنگربان رئال باشد باید با تحت فشار قرار گرفتن کنار بیاید.

کورتوا: بازیکن رئال بودن یعنی تحمل فشار

به گزارش "ورزش سه"، تیبو کورتوا، دروازه‌بان بلژیکی و ملی‌پوش رئال مادرید این روزها در پایتخت اسپانیا به شدت تحت فشار قرار دارد و انتقادهای زیادی از او می‌شود. کورتوا فصل دوم حضور خود در رئال را خوب آغاز نکرده و به نظر می‌رسد شرایط او در مادرید روز به روز بدتر می‌شود. اما کورتوا در مصاحبه‌ای اختصاصی با روزنامه اسپانیایی مارکا شرکت کرده که امروز به همراه عکس او در صفحه اول این روزنامه چاپ شده است.

 

1440029

 

کورتوا در این مصاحبه می‌گوید از انتقاد و تحت فشار قرار گرفتن ترسی ندارد و به زودی به روزهای خوب خود برخواهد گشت. مارکا می‌گوید کورتوا علاوه بر عملکرد ضعیف خود در هفته‌های اخیر، به بیماری گاستروآنتریت مبتلا است که باعث می‌شود ظرف چند ساعت تا سه کیلو وزن کم کند.

 

کورتوا در این مصاحبه با مارکا گفت:" کسی که می‌خواهد دروازه‌بان رئال مادرید باشد باید این فشارها را تحمل کرده و با آنها کنار بیاید".

 

کورتوای 27ساله می‌داند که هنوز نتوانسته در رئال قابلیتهای واقعی خود را به نمایش بگذارد ولی می‌گوید به این مشکلات فکر نکرده و فکرش را درگیر مسائل منفی نخواهد کرد. کورتوا می‌گوید قصد دارد با حرفه‌ای‌گری بر این شرایط دشوار غلبه کرده و به روزهای اوج خود برگردد.

 

دروازه‌بان بلژیکی رئال فصل گذشته در اولین فصل حضورش در مادرید با کیلور ناواس، سنگربان کاستاریکایی این تیم رقابتی سخت و دشوار داشته است و به دلیل محبوبیت ناواس در بین هواداران رئال، پیروزی در این رقابت برای او بسیار دشوار به نظر می‌رسید.

 

1439902

 

کورتوا البته پیش از رئال هم سابقه چنین رقابتی را داشت و زمانی که بازیکن چلسی بود مجبور بود برای بدست آوردن پیراهن شماره یک آبی‌های لندن با دروازه‌بان کارکشته و مشهور این تیم پیتر چک رقابت کند.

 

مارکا می‌گوید کورتوا بعد از ابتلا به بیماری التهاب معده و روده از طرف رئال مادرید به متخصصین گوارش معرفی شده و با استفاده از رژیم غذایی مناسب وضعیت بهتری پیدا کرده تا در آینده کمتر با مشکلات جدی مواجه شود.

 

بر اساس گزارش مارکا دروازه‌بان بلژیکی در حال حاضر دوران نقاهت بعد از بیماری را پشت سر گذاشته و هدفش این است که در بازی روز شنبه رئال مقابل گرانادا به میدان برود. با این حال بعید به نظر می‌رسد زیدان در دیدار فردا از او استفاده کند چرا که با وجود اینکه نتایج آزمایش‌های پزشکی او خوب بوده ولی بعید است سرمربی فرانسوی رئال ریسک بازی دادن به کورتوا را بپذیرد.

 

کورتوا به مارکا می‌گوید تمام تلاش خود را به کار بسته و خواهد بست تا نظر مثبت هم‌تیمی‌هایش، مربی تیم و هواداران رئال را جلب کند. زیدان چندی پیش تایید کرده بود که کورتوا دروازه‌بان اول تیمش خواهد بود چرا که با کیفیت بالای خود و تلاشی که در جلسات تمرینی می‌کند توانسته اعتماد او و هم‌تیمی‌هایش را جلب کند.

 

 

دیدگاه‌ها