کد خبر : 1641335 | 13 مهر 1398 ساعت 10:00 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

عدم حضور کورتوا در فهرست زیدان برای بازی با گرانادا

بعد از شایعات مطرح شده درباره مشکلات روحی-روانی تیبو کورتوا و تکذیب آنها توسط رئال مادرید، نام دروازه‌بان بلژیکی در فهرست بازیکنان رئال برای بازی امروز مقابل گرانادا به چشم نمی‌خورد.

عدم حضور کورتوا در فهرست زیدان برای بازی با گرانادا

به گزارش "ورزش سه"، درحالی‌که رئال مادرید امروز در لالیگا به مصاف گرانادا می‌رود، به فاصله چند ساعت بعد از آنکه باشگاه رئال با انتشار بیانیه‌ای شایعات مطرح شده درباره مشکلات روحی-روانی او را تکذیب کرد، نام دروازه‌بان بلژیکی در فهرست بازیکنان رئال برای بازی امروز دیده نمی‌شود.

 

1440322

 

کورتوا روز سه‌شنبه در جریان دیدار رئال با کلوب بروخه در لیگ قهرمانان، در فاصله بین دو نیمه تعویض شد و همین باعث شد بعد از بازی شایعاتی در رسانه‌ها مطرح شود مبنی بر اینکه کورتوا دچار اضطراب و مشکلات روحی-روانی است و نمی‌تواند درون دروازه رئال بازی کند. اما این باشگاه دیروز با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد کورتوا به مشکلات گوارشی مبتلا است و هیچ مشکلی دیگری ندارد.

 

اما دیشب زمانی که زیدان فهرست 19نفره بازیکنانش برای بازی امروز شنبه رئال مقابل گرانادا را اعلام کرد، نام تیبو کورتوا در آن دیده نمی‌شد. آلفونس آرئولا که در بازی مقابل کلوب بروخه جانشین کورتوا شد به همراه خاویر بلمان و دیگو آلتوبه دروازه‌بان‌های اعلام شده از سوی زیدان برای بازی امشب رئال هستند.

 

دیدگاه‌ها