کد خبر : 1641083 | 12 مهر 1398 ساعت 13:00 | 38.8K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا جانشین داوید سیلوا را انتخاب کرد

منچسترسیتی جانشین آینده داوید سیلوا در این تیم را انتخاب کرده و قصد دارد مارتین اودگارد، بازیکن رئال که به صورت قرضی در سوسیداد بازی می‌کند را به این منظور به خدمت بگیرد.

گواردیولا جانشین داوید سیلوا را انتخاب کرد

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس اعلام روزنامه انگلیسی میرر، پپ گواردیولا و باشگاه منچسترسیتی برای انتخاب جانشین آینده داوید سیلوا، ستاره پا به سن گذاشته این تیم به نتیجه رسیده و مارتین اودگارد را به این منظور در نظر گرفته‌اند. اودگارد بازیکن رئال مادرید است که در فصل جاری به صورت قرضی در سوسیداد بازی کرده و در این تیم درخشان ظاهر شده است.

 

1440060

 

مارتین اودگارد 20ساله که امسال از سوی رئال به صورت قرضی به سوسیداد منتقل شده در این هفته‌ها آنچنان درخشان کار کرده که علاوه بر منچسترسیتی، دو باشگاه انگلیسی دیگر منچستریونایتد و آرسنال هم به جذب او علاقه‌مند شده‌اند.

 

سیتی می‌داند که داوید سیلوا ستاره اسپانیایی‌اش در پایان فصل جاری این تیم را ترک خواهد کرد و گواردیولا به همین دلیل به دنبال پیدا کردن جانشینی مناسب برای او می‌گردد.

 

1440061

 

بر اساس این گزارش، درخشش ستاره 20ساله نروژی در دو بازی اخیر سوسیداد مقابل مایورکا و اتلتیکو مادرید و گلهایی که در این دو بازی به ثمر رساند گواردیولا را به این نتیجه رسانده که او بدون شک جانشین مناسبی برای داوید سیلوا خواهد بود.

 

پدیده جوان نروژی در چهار سال و نیم گذشته بازیکن رئال مادرید بوده. اودگارد در فصل جاری در لالیگا هفت بار با پیراهن سوسیداد بازی کرده، دو گل به ثمر رسانده و نمایش‌های خیره‌کننده‌ای داشته. گفته می‌شود رئال برای فروش او به سیتی چیزی در حدود 71 میلیون پوند درخواست خواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها