کد خبر : 1641085 | 12 مهر 1398 ساعت 13:20 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

نوانکو کانو: نیجریه از هر بازیکنی بزرگتر است

نوانکو کانو، اسطوره فوتبال نیجریه در واکنش به دعوت آبراهام و توموری دو ستاره نیجریه‌ای چلسی به تیم ملی انگلیس گفت نیجریه از هر بازیکنی بزرگتر است و بدون این دو هم موفق خواهد بود.

نوانکو کانو: نیجریه از هر بازیکنی بزرگتر است

به گزارش "ورزش سه"، بعد از دعوت تامی آبراهام و فیکایو توموری، دو ستاره نیجریه‌الاصل چلسی به تیم ملی انگلیس از طرف گرت ساوت‌گیت، نوانکو کانو اسطوره فوتبال نیجریه از این بازیکن جوان انتقاد کرده ولی گفت تیم ملی نیجریه از هر بازیکنی بزرگتر است و بدون آنها هم موفق خواهد شد.

 

1440065

 

بعد از مدتها شایعه و گمانه‌زنی درباره آبراهام و توموری و بازی کردن آنها در تیم ملی انگلیس یا نیجریه، سرانجام گرت ساوت‌گیت سرمربی سه‌شیرها از این دو بازیکن چلسی برای دو دیدار تیم ملی انگلیس مقابل چک و بلغاریا در مقدماتی یورو2020 دعوت کرد تا مشخص شود این دو در تیم ملی انگلیس بازی خواهند کرد.

 

نوانکو کانو، اسطوره فوتبال نیجریه و ستاره سابق آرسنال از این تصمیم دو بازیکن نیجریه‌ای انتقاد کرده ولی می‌گوید تیم ملی کشورش آنقدر ستاره دارد که بدون آنها هم موفق باشد.

 

کانو در این باره گفت:" مشکل ما این است که هر وقت یک بازیکن می‌درخشد به دنبال آنها می‌دویم که البته بد هم نیست چون کشورهای دیگر هم همین کار را می‌کنند. من معتقدم نباید کسی را مجبور کنیم که برای کشورمان بازی کند چون نیجریه بزرگتر از هر بازیکنی است".

 

اسطوره فوتبال نیجریه در ادامه گفت:" ما بازیکنان باکیفیتی داریم که در گوشه و کنار دنیا بازی می‌کنند و بنابراین نباید به هیچ بازیکنی التماس کنیم که بیاید و برای ما بازی کند. نیجریه نمی‌تواند التماس کند، بازیکنان هستند که باید برای بازی در تیم ملی نیجریه التماس کنند".

 

دیدگاه‌ها