کد خبر : 1641099 | 12 مهر 1398 ساعت 15:07 | 62.2K بازدید | 0 دیدگاه

وزنه‌هایی می‌زنم که رقبا 20 کیلو زیر آن را هم نزنند‍!

وعده‌های عجیب کیانوش رستمی به مردم

کیانوش رستمی که به خاطر اوت کردن در مسابقات جهانی در آستانه از دست دادن شانس حضور در المپیک قرار گرفته، وعده های عجیبی را به مردم می دهد.

وعده‌های عجیب کیانوش رستمی به مردم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه کیانوش رستمی در مسابقات جهانی 2019 در تایلند در حرکت یکضرب اوت کرد و در دوضرب هم انصراف داد، فدراسیون وزنه برداری از شانس پایین این وزنه بردار برای شرکت در المپیک خبر داد.


با توجه به اینکه فرصت ثبت نام در تورنمنت گزینشی سوییس هم به پایان رسیده، رستمی بدون اینکه امتیازی کسب کند،‌سال 2019 را به پایان خواهد رساند.


رستمی که از فدراسیون وزنه برداری درخواست کمک دارد، امروز در گفت و گو با برنامه ورزش و مردم گفت: من باید در 6 ماهه دوم سال به 2 مسابقه می رفتم، اما فقط به مسابقات جهانی رفتم و حذف شدم. البته آزمایش دوپینگ دادم و مشکلی از این بابت نداشتم. من باید در مسابقات سوییس شرکت کنم؛ وگرنه 6 ماه آخر منتهی به المپیک در همه مسابقات هم وزنه بزنم، شاید نتوانم مجوز حضور در المپیک را بگیرم.


وی افزود: اگر نتوانم در مسابقه سوییس شرکت کنم و امتیازی نگیرم، نزدیک المپیک می بینید که کیانوش رستمی رکورد جهان و المپیک را می زند، اما به خاطر امتیاز پایین حق شرکت در المپیک را ندارد! شک نکنید که من بهترین روش را برای حضور در المپیک در پیش می گیرم. به مردم قول می دهم دوباره بتوانم طلای المپیک را به دست بیاورم.


ملی پوش وزنه برداری ایران گفت: فدراسیون ایران باید به رییس فدراسیون جهانی نامه بزند. خودم بعد از مسابقات جهانی با تاماش آیان صحبت کردم که گفت فدراسیون ایران یک نامه به من بزند تا کارها را انجام دهم. کمیته ملی المپیک هم اگر بخواهد جلو بیاید فدراسیون باید نامه بزند. نیاز است که سلسله مراتب رعایت شود.


رستمی در ادامه بیان داشت: به خاطر پرچم ایران خیلی‌ها روی بمب رفتند و مسیر را باز کردند. من هم به خاطر کشورم حاضرم جانم را بدهم و دوباره در المپیک وزنه بزنم. من تمام زندگی ام را گذاشته ام و یک ریال هم نمی خواهم. من یک المپیک دیگر طلا بگیرم، پرافتخارترین ورزشکار ایران می شوم. مردم به من انرژی مثبت بدهند چون وقتی انرژی منفی می گیرم، استرس دارم و می ترسم! قول می دهم اگر انرژی مثبت بدهند، وزنه هایی می زنم که رقبا 20 کیلو زیرش را نتوانند بزنند!

دیدگاه‌ها