کد خبر : 1641113 | 12 مهر 1398 ساعت 15:42 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

جریمه شدن بیل نباید لو می رفت

زیدان: نه کورتوا و نه هیچ بازیکنی بی جانشین نیست

زین الدین زیدان در نشست خبری بازی با گرانادا در کنار حمایت خود از تیبو کورتوا تاکید کرد که هیچ بازیکنی در تیمش جایگاه همیشه ثابت ندارد.

زیدان: نه کورتوا و نه هیچ بازیکنی بی جانشین نیست

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید به عنوان صدرنشین لالیگا فردا باید به مصاف تیم دوم جدول یعنی گرانادا برود. تیم تازه صعود کرده به لالیگا شروعی خیره کننده داشته و چندی پیش موفق به شکست بارسلونا نیز شد.

شرایط رئال پس از تساوی خانگی برابر بروژ در لیگ قهرمانان مساعد نیست و به خصوص سوت های اعتراضی هواداران علیه کورتوا نگرانی هایی را باعث شده است.

 

 

1440087

 

 

زین الدین زیدان سرمربی رئال در نشست خبری این بازی گفت:« فردا تیم اول جدول باید به مصاف تیم دوم برود و همین نشان می دهد که چه بازی مهمی خواهد بود. برابر تیمی بازی داریم که فصل فوق العاده ای تا به اینجا داشته است. هدف ما ارائه یک بازی خوب است و مثل همیشه به دنبال پیروزی هستیم. پس از بازی با بروژ، زمان کافی برای ریکاوری نداشته ایم ولی آماده بازی فردا هستیم.»

 

سوت ها علیه کورتوا:« در هر صورت اتفاقی است که افتاده ولی کورتوا شخصیتی قوی دارد. او می تواند این وضعیت را تغییر دهد. کورتوا مقصر اصلی نیمه اول بازی با بروژ نبود و همه بازیکنان بد کار کردند. نباید فراموش کرد که کورتوا در دو بازی گذشته کلین شیت کرده بود. با کورتوا حرف زده ام همانطور که با بقیه حرف می زنم. صرفا در مورد سوت ها صحبت نکردیم ولی گفتم که او شخصیتی قوی دارد. دیگر نباید به آن بازی فکر کرد و توجه ما به گرانادا است.»

 

 

1440073

 

 

چالش دروازه بان اول در رئال:« نه کورتوا و نه هیچ بازیکنی جایگاه همیشه ثابت در رئال ندارد. مردم می توانند از اشتباهات کورتوا حرف بزنند ولی ما قبل از بازی با بروژ سه کلین شیت متوالی داشتیم و در دو تای آنها کورتوا گلر اصلی بود. نگاه ما رو به جلو است و بازی با بروژ دیگر تمام شده.»

 

تاخیر بیل در حضور در تمرینات و جرایم مالی:« این یک موضوعی است که به تیم مربوط است و نباید شما از آن باخبر می شدید. متاسفانه این خبر به بیرون درز کرده  و دیگر کاری نمی توان کرد.»

 

بیل مدافع چپ در غیاب مارسلو، مندی و ناچو:« واقعیت این است که به این موضوع فکر نکرده ام.»

 

تردیدها در مورد رئال:« ما به آن بدی که شما فکر می کنید نیستیم. وقتی فردا قرار است به عنوان تیم صدرنشین به میدان برویم، نشان می دهد که وظایف مان را به درستی انجام داده ایم. اینجا نیستم تا در مورد تردیدها از تیمم صحبت کنم. در هر صورت اینجا رئال است و همیشه انتقادها وجود دارد اما تمرکز ما روی خودمان و بازی برابر گرانادا معطوف است.»

 

 

1437480

 

دیدگاه‌ها