کد خبر : 1641134 | 12 مهر 1398 ساعت 16:27 | 46.3K بازدید | 0 دیدگاه

پنالتی بحث برانگیز اکرمی برای تکرار عادت استقلال

صحنه مشکوک در محوطه جریمه استقلال باعث شد تا این تیم با یک پنالتی دوباره برد را با تساوی عوض کند.

پنالتی بحث برانگیز اکرمی برای تکرار عادت استقلال

به گزارش "ورزش سه"، اعلام یک پنالتی بحث برانگیز از سوی حسن اکرمی باعث شد تا استقلالی ها باز هم دقایقی بعد از گلزنی، دروازه خود را باز شده ببینند و برد خود را قبل از دقیقه 10 با تساوی عوض کردند.
در شرایطی که استقلال با گل میلیچ از حریف خود پیش افتاده بود، علی کریمی در محوطه جریمه قصد ضربه زدن به توپ را داشت که بهنام برزای با تکل از پشت مانع از این کار او شد اما داور مسابقه به شکل غیر قابل انتظاری به سود گل گهر مهمان اعلام پنالتی کرد.

 

این تصمیم از سوی اکرمی با واکنش استقلالی ها رو به رو شد و نیمکت نشینان استقلال نیز به تصمیم داور مسابقه اعتراض داشتند اما داور مسابقه در نهایت با همکاری کمک های خود در رای اعلام شده تغییری ایجاد نکرد تا یک پنالتی بحث برانگیر در شروع مسابقه با ضربه برزای و در برگشت با استفاده از ریباند تبدیل به گل مساوی تیم گل گهر سیرجان شود و استقلالی ها برای ششمین دیدار متوالی باز هم دروازه خود را باز شده دیدند.

 

مطمئنا عدم پیروزی استقلال در این مسابقه می تواند باعث اعتراض دوباره این باشگاه به تصمیمات کمیته داوران و فدراسیون فوتبال شود و حاشیه های زیادی را به همراه خواهد داشت.

 

دیدگاه‌ها