کد خبر : 1641172 | 12 مهر 1398 ساعت 21:35 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

خط دفاعی ناامیدکننده پیکان؛ فرکی بدون شماره 1

عملکرد خط دفاعی پیکان و دروازه بانان این تیم باعث شده تا این تیم علیرغم اینکه برترین خط هجومی لیگ محسوب می‌شود، در پایین جدول حاضر شود.

خط دفاعی ناامیدکننده پیکان؛ فرکی بدون شماره 1

به گزارش "ورزش سه"، پیکان سومین باخت خود را در شرایطی طی شش هفته اخیر ثبت کرد که عملکرد خط دفاعی و دروازه‌بان این تیم، در این اتفاق بی تاثیر نبوده است. شاگردان حسین فرکی که هفته ششم را با ثبت 12 گل زده خاتمه داده‌اند تا در کنار نساجی مازندران برترین خط هجومی این فصل لقب گیرند، در نهایت با شکست برابر نفت مسجد سلیمان، سومین باخت فصل خود را متحمل شدند.


این شکست در شرایطی رقم خورد که پیکان دو بار در این بازی از حریف پیش افتاد اما عملکرد متزلزل خط دفاعی و خصوصا دروازه‌بان جوان این تیم در دریافت گل بی تاثیر نبود. پیکان که از وحید شیخ ویسی نیز در لیست خود سود می‌برد، بعد از اشتباهات سریالی این دروازه‌بان تصمیم گرفت که مهدی امینی را جایگزین او کند. امینی کم تجربه که در دیدارهای اخیر نیز با نمایش متزلزلی درون دروازه همراه بوده، در نهایت نتوانسته نمایش مدنظر کادرفنی را به اجرا گذاشته و اینچنین آنها علیرغم عملکرد فوق العاده تهاجمی به کار خود با سومین شکست پایان دادند.


پیکان که در لیست خود جای خالی ندارد، به دنبال این است تا در فرصت مناسبی با تصمیم گیری قاطع در خط دروازه تیمش را از این بحران خارج کند. از علیرضا حقیقی و رحمان احمدی به عنوان گزینه‌های این تیم یاد می‌شود که هر دو سابقه حضور در تیم ملی را در کارنامه دارند و طی فصل جاری در تیمی حضور ندارند. باید دید حسین فرکی که در این فصل پیکان متفاوت و تهاجمی را روانه مسابقات کرده آیا با تغییرات در دروازه تیمش قادر خواهد بود از این روند دریافت گل‌های سکته آور خارج شود یا خیر. رحمان احمدی 39 ساله که فصل گذشته را در پارس جنوبی پشت سر گذاشته بود، بعد از حضور در گل ریحان، جدایی زودهنگامی نیز از این تیم دسته اولی داشت و البته سابقه حضور در پیکان را دارد. با این حال سن بالای این دروازه‌بان باعث شده تا مسوولان پیکان برای جذب وی دچار شک شوند. علیرضا حقیقی نیز که بعد از چند فصل حضور در فوتبال اروپا، طی یک سال اخیر به دنبال مداوای مصدومیت خود بوده و در تیمی عضویت نداشته، دیگر گزینه‌ای است که طی روزهای اخیر صحبت‌هایی درباره حضورش در این تیم شنیده شده. با این حال حسین فرکی هنوز پاسخی به این موضوع نداده و باید دید آنها تا چه زمانی برای پوشاندن بزرگترین نقطه ضعف خود صبر خواهند کرد.

دیدگاه‌ها