کد خبر : 1641175 | 12 مهر 1398 ساعت 18:24 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: به سبک بازی سیتی افتخار می کنم

پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی مدعی شد به سبک بازی تیمش افتخار می کند.

گواردیولا: به سبک بازی سیتی افتخار می کنم

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در حال حاضر با پنج امتیاز کمتر از لیورپول در رتبه دوم جدول لیگ برتر قرار داشته و چشم به لغزش مرسی سایدی ها دارد. سیتیزن ها این هفته در لیگ برتر باید به مصاف ولورهمپتون بروند و پپ گواردیولا در مورد شرایط تیمش توضیحاتی ارائه داده است.

 

دیدار مقابل ولورهمپتون: "بازیکنان ولورهمپتون برای سه یا چهار فصل است کنار یکدیگر بازی کرده و از آن تیم هایی هستند که برای رقبا دردسر ایجاد می کنند. حریف ما ساختار دفاعی بسیار خوبی دارد و ما باید برای نتیجه گرفتن مقابل ولوز باهوش باشیم. این فوتبال است و برای پیروز شدن در بازی ها یا فتح عناوین به شانس نیاز دارید. من به کارهایی که انجام داده ایم و به روش بازی سیتی افتخار می کنم."

 

1440143

 

شرایط کوین دی بروین: "آسیب دیدگی دی بروین جدی نیست اما او امروز نتوانست تمرین کند. ما برای بازی یکشنبه اوضاع را خواهیم دید و در حال حاضر من نمی دانم که دی بروین قادر به بازی کردن است یا خیر. من فکر می کنم او بعد از تعطیلات بازی های ملی قادر به بازی کردن خواهد بود."

 

ثبات سیتی در بازی های خانگی: "فصل اول حضور من سیتی ثبات نداشت. من به تازگی به اینجا آمده بودم و فکر می کردم ما در خانه قوی بوده و دور از خانه کار دشواری داریم، اما شرایط بالعکس بود. از آن زمان ما در خانه قوی بوده ایم. برای کسب عنوان باید در خانه قدرتمند باشید تا شانس داشته باشید و گاهی اوقات نیز ما خوش شانس بوده ایم."

 

شرایط ژائو کانسلو‌: "او مقابل پرستون یک قدم رو‌به جلو برداشت و در دیدار آخر نمایش خوبی ارائه داد. کانسلو خیلی دیر و بدون سپری کردن اردوی پیش فصل به تیم پیوست و شرایط وی با دوران حضور در یوونتوس متفاوت است."

 

احتمال محرومیت برناردو سیلوا: "هیچ نظری در این رابطه ندارم."

دیدگاه‌ها