کد خبر : 1641208 | 12 مهر 1398 ساعت 19:17 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

باز هم خط دفاعی‌مان مثل سال قبل می‌شود

چشمی: پنالتی گل‌گهر، بازی را برای ما سخت کرد

مدافع استقلال گفت: فکر می‌کنم پنالتی کمی سختگیرانه بود چون بازیکن ما توپ را زودتر زده بود.

چشمی: پنالتی گل‌گهر، بازی را برای ما سخت کرد

به گزارش "ورزش سه"، روزبه چشمی بعد از پیروزی 2 بر یک استقلال برابر گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: امروز هواداران استقلال محروم بودند و جای آنها در استادیوم خالی بود. می‌توانستیم بازی را برای خودمان راحت‌تر کنیم، اما به هر حال بازی را بردیم و این فشار که روی تیم بود، برداشته شد.


وی درباره صحنه پنالتی گل‌گهر سیرجان عنوان کرد: من آن صحنه را ندیدم. حتی تصویرش را هم ندیدم. بهتر است صحبت نکنم چون تصویر را ندیدم. اگر کارشناسان گفته‌اند پنالتی نبود که همه چیز مشخص است. فکر می‌کنم کمی سختگیرانه بود چون بازیکن ما توپ را زودتر زده بود. همین صحنه بازی را برای ما سخت کرد. ما دقایق اول گل زدیم و یک پنالتی که کارشناسان هم گفتند نبوده، کار ما را دشوار کرد. تیم گل‌گهر هم تاکتیکی داشت که در زمین پیاده کرد و فشرده بازی می‌کرد.


مدافع استقلال درباره انتقاد برخی کارشناسان از سیستم استقلال با 3 مدافع گفت: هماهنگی در این سیستم کمی زمان‌بر است. ما زمانی هم نداشتیم. از قبل از بازی با پرسپولیس سرمربی تیم خواسته بازی کنیم و هنوز 10 روز هم نشده است. بین بازی‌هایمان 2 جلسه بیشتر تمرین نکردیم. تعطیلات پیش رو کمک می‌کند که هم روی این سیستم کار کنیم و هم نقاط ضعف خودمان را به قوت تبدیل کنیم. بعد از تعطیلات هم امیدوارم بتوانیم این روند بردهایمان را ادامه دهیم و نتایجی که گرفتیم را جبران کنیم.


وی در پاسخ به این سوال که اکثر بازیکنان دفاعی استقلال ملی‌پوش هستند و بعید است فرصتی برای تمرین در تعطیلات باشد، افزود: بالاخره در تعطیلات اگر چند بازیکن هم در تیم ملی باشند، کل تیم تمریناتش را انجام می‌دهد. مهم این است که طبق تصمیم سرمربی روی این سیستم کار کنیم تا نتیجه دهد.


چشمی در پاسخ به این سوال که با 2 برد اخیر فشار از روی استقلال کاسته می‌شود یا خیر، اظهار داشت: ما به این 2 برد احتیاج داشتیم. انشالله بتوانیم امتیازات از دست رفته را جبران کنیم.


وی درباره اینکه در سال‌های اخیر نقطه قوت استقلال خط دفاعی‌اش بوده، اما امسال در همه بازی‌ها گل می‌خورد، گفت: یک‌سری گل‌هایی که می‌خوریم، مثل بازی امروز اتفاقی است. به هر حال درست است و باید کار کنیم. استقلال همیشه بهترین خط دفاع را داشته و سعی می‌کنیم باز هم همان روند سال قبلی را برگردانیم.

دیدگاه‌ها