کد خبر : 1641233 | 12 مهر 1398 ساعت 20:21 | 22.7K بازدید | 0 دیدگاه

الهامی: لک ۹۰ دقیقه فحش شنید و جواب نداد

مربی ماشین‌سازی می‌گوید هواداران نساجی در تمام جریان بازی به دروازه‌بان تیمش فحاشی کردند.

الهامی: لک ۹۰ دقیقه فحش شنید و جواب نداد

به گزارش "ورزش سه"، ساکت الهامی در نشست خبری بعد بازی تیم‌های نساجی و ماشین‌سازی با بیان اینکه بازی سنگینی را شاهد بودیم، اظهار کرد: بازی مقابل نساجی همیشه سخت است؛ هر دو تیم تقابل نزدیکی داشتند و هر چه از زمان بازی گذشت ما بر بازی مسلط‌‌تر شدیم و موقعیت‌های بهتری نسبت به حریف داشتیم.

 

او با اشاره به غیبت چند بازیکن تیمش در این بازی عنوان کرد: ما با توجه به غایبانی که داشتیم منطقی بازی کردیم؛ شاید مالکیت نساجی بیشتر بود، اما موقعیت‌های ما خطرناک‌تر از حریف بود. در دقایقی صاحب فرصت شدیم که جبرانش خیلی سخت می‌شد.

 

مربی ماشین‌سازی در واکنش به بی‌احترامی هواداران نساجی به دروازه‌بان تیمش و اتفاقات پایان بازی عنوان کرد: من صحنه‌های آخر بازی را ندیدم؛ کاری به حامد لک یا شخص دیگری ندارم؛ حرف من این است که فردی(حامد لک) که در یک شهر(قائم‌شهر) زحمت می‌کشد و می‌رود، نباید مورد بی‌احترامی قرار بگیرد.

 

الهامی اضافه کرد: حامد لک تا دقایق ۸۰ و تا زمانی که اخطار بگیرد، مشکلی نداشت؛ او احساسی و خوش قلب است و با جان و دل برای تیمش بازی می‌کند. لک ۹۰ دقیقه فحش شنید و آیا حرکتی کرد که کسی ناراحت شود؟ من صحنه‌های آخر بازی را ندیدم؛ هیچ‌گاه فحاشی را نمی‌پسندم، اما نمی‌توانم قبول کنم که حامد فحاشی کند چون ندیده‌ام و نمی‌توانم قضاوت کنم.

دیدگاه‌ها