کد خبر : 1641250 | 12 مهر 1398 ساعت 20:39 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

نکونام: از بودن در جو بوشهر لذت بردم

باید از بچه‌های فولاد تشکر کنم که در این هوای گرم و شرجی، به پیروزی رسیدند.

نکونام: از بودن در جو بوشهر لذت بردم

به گزارش "ورزش سه"، جوادنکونام سرمربی فولاد در نشست مطبوعاتی‌اش در بوشهر باوجود سئوالات عجیب خبرنگاران در نهایت با لبخند به سئوالات پاسخ داد. او با دومین برد خارج از خانه تیمش را به نیمه بالایی جدول رسانده و از آنچه در اهواز انجام داده راضی است.


خلاصه نشست مطبوعاتی نکونام را به نقل از تسنیم بخوانید:


این حداقل نتیجه بود


مطابق آنالیزی که داشتیم، می‌دانستیم بازی سختی در پیش داریم، مخصوصاً در خط دفاعی، چون شاهین در ضدحملات خطرناک است. ما در این مسابقه توانستیم بازی را کنترل کنیم و فرصت‌های خوبی به دست آوردیم. برتری یک بر صفر، حداقل نتیجه‌ای بود که می‌توانستیم کسب کنیم. تیم ما امروز خوب بازی کرد و روز خوب‌مان را پشت سر گذاشتیم. تیم ما استحقاق زدن گل‌های بیشتر را داشت.


لذت بردم


 این اولین باری بود که به بوشهر آمدم  و تاکنون در دوران بازیگری خودم به این شهر نیامده بودم. از ورزشگاه و حضور مردم بوشهر لذت بردم. آنها حالا با صعود تیم‌شان به لیگ برتر، انگیزه مضاعفی دارند. امیدوارم شاهین در ادامه بازی‌ها موفق باشد. تیمی که از لیگ دسته اول به لیگ برتر می‌آید، کار خیلی سختی دارد و شرایط برابری با سایر تیم‌ها ندارد. ویسی کار سختی در پیش دارد و امیدوارم این دوست خوبم در ادامه کار موفق باشد.


خیلی راحت موقعیت از دست می‌دهیم


همان‌طور که دیدید، تیم ما خیلی راحت موقعیت به دست می‌آورد و راحت هم از دست می‌دهد. فولاد در تمام نقاط زمین خیلی خوب بازی کرد. ما هیچ موقعیتی به حریف ندادیم و توانستیم این تیم را کاملاً کنترل کنیم. امیدوارم به روند خوب خود ادامه دهیم.


توصیه تعویض به نکو !


یک خبرنگار به نکونام توصیه کرد که بهتر است به جای شیمبا از یک بازیکن جوان استفاده کند که سرمربی فولاد این‌طور جواب داد: پریرا در دقیقه 87، دو مدافع شاهین را دور زد، پاس به عقب داد و با دروازه‌بان تک به تک شد.

دیدگاه‌ها