کد خبر : 1641258 | 12 مهر 1398 ساعت 20:54 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

مثل سایپا و پیکان کمک کنید، اگر نتیجه نگرفتم...

مهاجری: ابزار بدهید، بعد دارم بزنید!

سرمربی نساجی گلایه شدیدی از عدم حمایت‌ها و سنگ‌اندازی‌ها در مسیر موفقیت تیمش کرد و وعده عجیبی داد.

مهاجری: ابزار بدهید، بعد دارم بزنید!

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا مهاجری در نشست خبری پس از مسابقه با ماشین‌سازی عنوان کرد: شرایط بازی قابل پیش‌بینی بود؛ در روزهایی که دغدغه داشتیم، تجربه می‌گفت به این میادین سخت بر بخوریم و نیاز به تعویض داشته باشیم.

 

او ادامه داد: با حضور میلاد سرلک از ابتدای نیمه دوم در زمین فوتبال ما شکل گرفت و در نیمه دوم خوب کار کردیم؛ فقط یک تعویض درست داشتیم؛ اگر محمدمهدی نظری و محمد قاضی را نیز دراختیار داشتیم، چه اتفاقی می‌افتاد؟

 

مربی نساجی تصریح کرد: الان هم نامه زدند که نمی‌توانیم سه بازیکن دیگر را از این به بعد دراختیار داشته باشیم؛ نگران خودم نیستم و شرمنده مردم هستم؛ اگر ما به بن‌بست می‌خوریم، باید حمایت شویم؛ ابزار منِ مربی بازیکن است؛ فوتبال تیم من بکش زیرش نیست؛ روزی که ساختار تیمم را شکل دادم، براساس این بازیکنان بود؛ روان بازیکن ما نمی‌دانم در کجا بهم می‌ریزد.

 

مهاجری یادآور شد: نامه زدند و گفتند از بازی بعد آقایان دهقانی، سرلک و حسن جعفری را نمی‌توانیم دراختیار داشته باشیم.

 

او با بیان اینکه در نیمه دوم از نوع فوتبال بازیکنانم رضایت دارم، گفت: ابزار من بازیکن است؛ وقتی یک بازیکنی مثل میلاد سرلک با دو جلسه تمرین، فوتبال تیمش را شکل می‌دهد، برای ما مهم است؛ ما میلاد سرلک، نوید عاشوری و نظری را در تمرینات نداشتیم؛ نمی‌توانم روی هوا تیمم را به زمین بفرستم؛ من باید تمرین کنم و بر مبنای تمرین تیمم را به زمین بفرستم؛ وقتی ما تمرین درستی نداریم، نمی‌توانیم بازی درستی داشته باشیم؛ امروز هم ریسک کردیم که سرلک و عاشوری را بازی دادیم.

 

مهاجری با تاکید بر اینکه بازیکن نداریم و روانمان بهم ریخته است، گفت: صرف تمرین کردن، ما را رو به جلو نمی‌برد؛ این تماشاگران برد می‌خواهند؛ روزی که ما آمدیم، مسؤولان گفتند تیم را برای ماندن در لیگ ببندید ولی آیا تماشاگران این موضوع را قبول می‌کنند؟ ما تیمی شکل دادیم که فوتبال خوبی بازی کند ولی همین را هم از ما دریغ کردند؛ اهل توجیه نیستم ولی نمی‌توانم با این شرایط کاری انجام دهم.

 

1438709

 

سرمربی نساجی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه صحبت‌های او یعنی استعفا می‌دهد، اظهار کرد: با این شرایط اعتبار خودمان و تیممان را زیر سوال می‌بریم؛ مجتبی بیژن 8 درصد از قراردادش را گرفته ولی بازیکن کناری او 20 درصد دریافتی داشته است؛ خود من هم که دیگر هیچ؛ برای رفتن به اردو گیر 20 میلیون تومان بودیم که الان هم مدام به ما زنگ می‌زنند و پول را می‌خواهند؛ ما باید حمایت شویم ولی اگر حمایتی از ما صورت نگیرد، پدیده خواهیم شد.

 

مهاجری عنوان کرد: ما تمرکز نداریم و این مهم را از ما گرفته‌اند؛ می‌دانم بخش خصوصی است و دست افراد زحمتکش را می‌بوسیم ولی به ما قول حمایت دادند؛ وقتی چهار بازیکن را ندارید و دو بازیکن هم مصدوم می‌شوند، چه اتفاقی می‌افتد؟ بالاخره شغل من مربیگری است و می‌دانستم این روزها اتفاق می‌افتد؛ من ابزار لازم را دراختیار ندارم.

 

او ادامه داد: دیروز دلم برای جلالی(بازیکن جوان تیم) سوخت؛ بچه را به تیم آوردم ولی نمی‌توانم بازی بدهم؛ محمد قاضی را آوردیم و نمی‌توانیم از او استفاده کنیم؛ کاپیتان فجر به تیم ما آمده ولی نتوانستیم کارت او و باباگلی را بگیریم. کفشگری یکی از بهترین هافبک‌های ایران در زمان آمادگی‌اش است و می‌تواند کمک کند ولی او را دراختیار نداریم.

 

مهاجری گفت: دورنما این باشد، هیچ اتفاقی نمی‌افتد و روز به روز بدتر می‌شود؛ فردا «حیا کن رها کن» برای ما است؛ تا چه زمانی تماشاگران می‌توانند پای ما بایستند؟ وقتی قائم‌شهر فقط یک تیم دارد و چیزی ندارد، چرا حمایت نمی‌شود؟ آیا نساجی یک خودکار دارد که مالک آن باشد؟ باید خواهش کنیم که یک زمین در بابلسر یا ساری به ما بدهند و بعد تشکر کنیم.

 

سرمربی نساجی تاکید کرد: گفتم اگر می‌خواهید نساجی به قائم‌شهر بیاید، باید زیرساخت‌ها فراهم شود؛ برای من سخت است؛ من تیم و شهر و مردم را دوست دارم ولی اگر اینطور پیش برویم، نمی‌توانیم جواب مردم را بدهیم.

 

مهاجری اضافه کرد: ابزار بدهند، اگر نتوانستم کاری انجام دهم، من را دار بزنید. ابزار سپاهان یا تراکتور و استقلال و پرسپولیس را نمی‌خواهم؛ ابزار تیم‌های متوسطی مثل پیکان و سایپا را بدهید ولی اگر نتوانستم تیم را به رقابت‌ها برگردانم، من را دار بزنید؛ مگر من چه کاری می‌توانم در این شرایط انجام دهم؟

دیدگاه‌ها