کد خبر : 1641261 | 12 مهر 1398 ساعت 21:05 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

توماس توخل:

امباپه همچنان از میادین دور خواهد بود

توماس توخل، سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن، اعلام کرد که کلیان امباپه در بازی فردای تیمش مقابل آنژه به دلیل مصدومیت غایب خواهد بود.

امباپه همچنان از میادین دور خواهد بود


به گزارش "ورزش سه"، کلیان امباپه، فوق‌ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن، از یک ماه پیش با یک مصدومیت از ناحیه همسترینگ دست و پنجه نرم می‌کند. امباپه هفته پیش با رهایی از بند مصدومیت در ترکیب اصلی پاری سن ژرمن مقابل بوردو قرار گرفت و یک پاس گل نیز برای نیمار ارسال کرد.


او پس از جدال با بوردو در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا مقابل گالاتاسرای کار را از روی نیمکت آغاز کرد تا شایعات مصدومیت دوباره او بیش از پیش شنیده شود. شایعاتی که حالا تبدیل به واقعیت شده و امروز توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن، اعلام کرد که امباپه بازی فردای تیمش مقابل آنژه را از دست خواهد داد. 

 

1432772


توخل در این باره گفت: "امباپه در بازی فردا کنار ما نخواهد بود. البته مصدومیت او تشدید نشده و فقط باید کمی استراحت کند. بهبود مصدومیت او به کمی زمان نیاز دارد. کلیان تا چند روز پیش کاملا آماده بود اما حالا کمی احساس درد می‌کند. من به این موضوع اطمینان دارم که او همان‌طور که پیش از بازی با بوردو کاملا آماده شد، پس از چند روز استراحت دوباره به میادین باز خواهد گشت. او نشان داده که اگر مشکل خاصی نداشته باشد، می‌تواند کمک زیادی به تیم ما بکند."


توخل در ادامه پیرامون مصدومیت ادینسون کاوانی که در دیدار مقابل تولوز مصدوم شده بود اما هنوز به میادین بازنگشته گفت: "من نمی‌دانم. باید منتظر تمرینات روزهای آینده بمانیم. کاوانی روز پنجشنبه با تیم تمرین کرد اما به من گفت که آمادگی ۱۰۰ درصدی ندارد."


پاری سن ژرمن تا به اینجای فصل دو بار در لوشامپیونه شکست خورده است و فردا مقابل پدیده لیگ یعنی آنژه به میدان می رود. توخل در این باره گفت: "آنژه امتیازات زیادی تا به اینجا کسب کرده و گل‌های زیادی نیز به ثمر رسانده است. آن‌ها در ضد حملات فوق‌العاده هستند و از اعتماد به نفس بالایی نیز برخوردارند. فردا یک مسابقه سخت در پیش داریم و باید با جدیت در آن حاضر شویم."

دیدگاه‌ها