کد خبر : 1641262 | 12 مهر 1398 ساعت 21:09 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

غیبت اسکوچیچ در کنفرانس خبری

سراج: در غیبت اسکوچیچ مسئولیت تیم با من است

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان موفق شد تا با تک گل جعفر سلمانی برابر سایپا به پیروزی برسد.

سراج: در غیبت اسکوچیچ مسئولیت تیم با من است

به گزارش ورزش سه،  بهنام سراج مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی گفت: یکی از مسابقاتی بود که تمام بازی در کنترل ما بود،‌‌ اما اشکالی داریم این است که بعد از گلزنی با ترس بازی می‌کنیم و بچه ها عقب می‌روند. امیدوارم این نقص را جبران کنیم و گل‌های بیشتری بزنیم. در تمرینات کارهای تاکتیکی را انجام دادیم و سعی کردیم همانند بازی قبلی حاضر شویم و در ادامه بختیار رحمانی را بیاوریم که از تجربیات او استفاده کنیم و همین اتفاق هم افتاد و زمانی که گل زدیم باید بازی را حفظ می‌کردیم. فکر می‌کنم در ادامه بختیار زمان زیادی برای بازی کردن داشته باشد.

 

مربی نفت در مورد اعتصاب بازیکنان به خاطر مسائل مالی گفت: تمرین بعد از بازی با قشقایی ریکاوری داشتیم، اما بچه ها بیشتر درمورد مسائل مالی صحبت کردند و باشگاه هم قول داد که بعد از بازی با سایپا حل شود. انتظار داریم که مسئولان مشکلات را حل کنند. شرایط تیم ما نسبت به سال‌های قبل خیلی بهتر است و امیدوارم دست به دست هم دهیم تا این شرایط حفظ شود.

 

سراج همچنین گفت: ما دنبال این هستیم که فوتبال زیبا در کنار نتیجه داشته باشیم. خیلی زود است که بخواهیم در مورد جدول صحبت کنیم چون تیم‌ها بسیار نزدیک هستند و بارها بالا و پایین می‌شویم. باید سعی کنیم بردهای خود را بیشتر کنیم تا در انتهای فصل جایگاه خود را در جدول حفظ کنیم.

 

وی در مورد غیبت اسکوچیچ گفت: اگر او هم در آبادان بود ما 4 روز استراحت داشتیم و زمانی که برگردد دو جلسه تمرین خواهیم داشت. تا زمانی که برگردد مسئولیت تمرین با من است و فکر نمی کنم مشکلی به وجود بیاید. ما تابع مقررات هستیم، اما قطعا تیمی که در روند خوبی قرار دارد مانند ما، ضرر خواهد کرد. تقریبا از 25 مهر تا هفتم آبان بازی در 12-10 روز داریم. یک مقدار کار سخت است، اما سعی می‌کنیم کنار بیاییم.


دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم نفت به دلیل پروازی که داشت، نتوانست در کنفرانس خبری شرکت کند و از خبرنگاران آبادانی عذر خواهی کرد.

دیدگاه‌ها