کد خبر : 1641276 | 12 مهر 1398 ساعت 21:36 | 46.1K بازدید | 0 دیدگاه

بارسلونا و رد شایعه توافق با سرمربی آرژانتینی

باشگاه بارسلونا هر گونه توافق با مارسلو گایاردو، سرمربی ریورپلاته را رد کرده است.

بارسلونا و رد شایعه توافق با سرمربی آرژانتینی


به گزارش "ورزش سه"، نتایج پرفراز و نشیب بارسلونا در ماه های اخیر و ناکامی های عجیب این تیم در دو فصل گذشته لیگ قهرمانان، باعث شده اخباری در مورد احتمال برکناری ارنستو والورده، سرمربی اسپانیایی بارسلونا مطرح شود و در این بین گزینه های زیادی برای جانشینی وی مطرح شده است.

 

1440084

 

امروز در آرژانتین اخباری در مورد احتمال حضور مارسلو گایاردو، سرمربی موفق ریورپلاته به عنوان جانشین والورده روی نیمکت بارسلونا شنیده شد. این سرمربی موفق که طی پنج سال موفق به کسب ده عنوان روی نیمکت ریورپلاته شده، به نظر نامزد اصلی هدایت باسلونا محسوب می شود.

 

اما نشریه کاتالونیایی اسپورت مدعی شد بارسلونا قویا شایعات حضور مارسلو گایاردو روی نیمکت این تیم را تکذیب کرده و مدعی شد قصد دارد با ارنستو والورده به کار خود ادامه دهد.

 

بارسلونا که این فصل نتایج چندان خوبی در لالیگا نگرفته، حالا و با بازگشت لیونل مسی امیدوار به جبران فاصله با صدر جدول و رسیدن به رتبه های بالایی است. در ماه های اخیر نام هایی چون رونالد کومان و لوران بلان نیز برای هدایت بارسلونا مطرح شده، اما مدیران این تیم فعلا قصد ادامه همکاری با ارنستو والورده را دارند.

دیدگاه‌ها