کد خبر : 1641293 | 12 مهر 1398 ساعت 22:24 | 17.6K بازدید | 0 دیدگاه

روبرتو مورنو:

سرخیو راموس تا چهل سالگی برای اسپانیا بازی می کند

روبرتو مورنو، سرمربی تیم ملی اسپانیا مدعی شد سرخیو راموس می تواند تا چهل سالگی برای لاروخا بازی کند.

سرخیو راموس تا چهل سالگی برای اسپانیا بازی می کند

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو راموس، مدافع پرافتخار رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا از سوی سرمربی لاروخا مورد تمجید قرار گرفته است. در دوران حضور در رئال مادرید، راموس چهار بار قهرمان لالیگا ، دو بار فاتح کوپا دل ری و چهار بار قهرمان لیگ قهرمانان شده است. در سطح ملی نیز این مدافع باتجربه تقریبا به همه عناوین با اسپانیا دست یافته است. راموس با لباس لاروخا در رقابت های یورو در سالهای 2008 و 2012 و همچنین جام جهانی 2010 قهرمان شد.

 

1432420

 

در حالی که جرارد پیکه، زوج راموس در قلب خط دفاعی اسپانیا مدتی پیش از عرصه ملی خداحافظی کرد، طبق گفته روبرتو مورنو، سرخیو راموس می تواند تا هفت سال دیگر برای اسپانیا به میدان برود.

 

روبرتو مورنو گفت: "دستاوردهای سرخیو راموس فوق العاده بوده است. او همه چیز خود را برای ما در سالن بدن سازی، در رختکن و در زمین فدا می کند. من همیشه در راموس روحیه ای می بینم که در همه چیز می خواهد پیشرفت کند و رفتار او با ما فوق العاده است. او رکورد ایکر کاسیاس را خواهد شکست، زیرا راموس می خواهد بازی کند تا 40 سالگی بازی کند. من فکر می کنم او موفق به انجام کار خواهد شد زیرا راموس از هر نظر باورنکردنی است."

دیدگاه‌ها