کد خبر : 1641380 | 13 مهر 1398 ساعت 11:31 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

بازهم قطع برق ورزشگاه‌ها؛ اینبار یادگار امام تبریز

بعد از دیدار تراکتور و پارس جنوبی بخشی از برق ورزشگاه یادگار امام تبریز قطع شد!

بازهم قطع برق ورزشگاه‌ها؛ اینبار یادگار امام تبریز

به گزارش "ورزش‌سه"، در روزهایی که قطعی برق در ورزشگاه های ایران به یک اتفاق عادی تبدیل شده است، در یکی از بزرگ ترین ورزشگاه ها نیز چنین مساله ای را شاهد بودیم. بعد از قطعی برق در ورزشگاه انقلاب کرج و در هنگام مسابقه جام حذفی گل ریحان البرز و استقلال تهران و همچنین قطع برق بخشی از ورزشگاه تختی آبادان در بازی نفت و سایپا حالا در تبریز و در ورزشگاه یادگار امام چنین اتفاقی رخ داد.


روز گذشته بعد از پایان مسابقه تراکتور و پارس جنوبی جم که با برتری یک بر صفر شاگردان مصطفی دنیزلی رخ داد، برق قسمتی از ورزشگاه یادگار امام به شکل عجیبی قطع شد. این قطعی باعث شد تا رختکن تیم میزبان بعد از بازی و اتاق داوران برق نداشته باشد.


همچنین برق اتاق کنفرانس ورزشگاه یادگار امام نیز به همین کنتور مربوط می شد و به همین خاطر دنیزلی و فراز کمالوند نیز نتوانستند در نشست خبری حضور پیدا کنند و با نظر ناظر مسابقه این نشست لغو شد. از این رو دنیزلی و کمالوند در میکسدزون ورزشگاه یادگار پاسخگوی خبرنگاران شدند.


با توجه به اینکه طی روزهای گذشته 3 بار در ورزشگاه ها شاهد قطعی برق بودیم به نظر می رسد مسئولان فوتبالی باید فکری به حال این موضوع کنند تا دیگر چنین موضوعاتی تکرار نشود.

دیدگاه‌ها