کد خبر : 1641383 | 13 مهر 1398 ساعت 11:48 | 26.8K بازدید | 0 دیدگاه

پایان حاشیه باشو، گلزن کوچک استقلال

مهدی قائدی که از نظر قیافه شباهت زیادی به بازیگر فیلم باشوغریبه کوچک بهرام بیضایی دارد و به نظر می رسد به حاشیه های خود پایان داده است.

پایان حاشیه باشو، گلزن کوچک استقلال

به گزارش "ورزش سه"،  این را می توان از تلاش های مهدی در ترکیب تیم استقلال دید. اینکه تلاش می کند با حضور قابل قبول در تمرین یکی از مهره های اصلی استراماچونی باشد و در بازی هم در اختیار تاکتیک تیمی است. در بازی با گل گهر هم فوتبال خوبی از مهدی قائدی دیدیم و در نهایت زننده گل برتری تیمش بود.

 

اما شادی بعد از گل و حرف شادی بعداز گل مهدی قائدی هم در نوع خود جالب بود. او دوست داشتن خود را تقدیم به مادر و همسرش کرده است. در حالی که خبر ازدواج این بازیکن جوان اصلا رسانه ای نشده بود و بعد از این گل و این شادی بود که خیلی ها متوجه شدند مهدی به جمع متاهلین پیوسته است. این اتفاق می تواند خط پایانی بر همه حاشیه های مهدی باشد که در گذشته او را تا آستانه مرگ و حواشی متعدد پیش برد. حاشیه های دادگاه فوت دوست همیشگی مهدی هنوز تمام نشده است. اما مهدی با این تصمیم خوب نشان داده که مسیر را تغییر داده است و نمی خواهد در فوتبال حضوری کوتاه مدت داشته باشد و از همه مهمتر قربانی حاشیه شود.

 

 

جالب اینکه در فوتبال ایران برخی از ستاره ها به اشتباه تصور می کنند ازدواج مانع از موفقیت آنها می شود به این خاطر که زندگی زناشویی تعهدات جدیدی را به وجود می آورد در حالی که در آنسوی مرزها این طور نیست و بزرگ ترین ستاره ها علاوه بر ازدواج صاحب چندین فرزند می شوند. نمونه اش دو ستاره بزرگ فوتبال جهان دردهه اخیر؛ کریس و مسی.

 

مهدی قائدی بی شک باز هم می تواند ازاینی که هست جلوتر برود. در گام نخست باز هم زننده گل های حساسی برای تیم استقلال باشد. به این شرط که به فوتبال فکر کند و برای فوتبال بیشتر تلاش کند. این یک اصل در موفقیت است و این جای خوشحالی است که مهدی راه درست را در فوتبال پیدا کرده است. بهترین توصیه به مهدی و بازیکنانی چون مهدی این است وقتی می توانند با فوتبال مورد بحث و توجه باشند چرا حاشیه؟

 

 

دیدگاه‌ها