کد خبر : 1641385 | 13 مهر 1398 ساعت 11:51 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

روزهای سخت تیم شهرخسته تمام نمی شود

یک ستون از آن قصر برای نساجی کافی است

نساجی با وجود تمام مشکلاتی که در پیش فصل و آغاز مسابقات داشت اکنون در کنار تیم هایی چون پرسپولیس و فولاد در رده ششم قرار گرفته است.

یک ستون از آن قصر برای نساجی کافی است

به گزارش" ورزش سه"  نساجی یکی از پرطرفدارترین تیم های لیگ برتر است اما آنقدر استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور همه فضای رسانه ای را دربر گرفته اند که کمتر کسی به این تیم و مشکلاتش توجه می کند. آن ها در هفته ای که در پایان آن در رتبه ششم قرار گرفتند با تغییرات عمده ای مواجه شدند؛ رضامهاجری سرمربی این تیم استعفا داد.


حالا می توان به مالکان بلندپرواز این باشگاه که مدتی قبل دست در دست هم وعده ساختن تیمی رویایی را دادند گفت از آن قصرزیبا یک ستون در حال حاضر برای این تیم ساخته شود کفایت می کند.


*برای فهمیدن ماجرای نساجی باید کمی عقب تر رفت؛ آن ها فصل گذشته هم مشکلات زیادی داشتند، ابتدا جوادنکونام در نیم فصل رفت و مجیدجلالی هم در نیم فصل دوم با مشکلاتی روبرو بود. اما مدیران باشگاه آن را مرتبط به مربیان دانسته و وعده دادند که در دومین سال حضور نساجی در لیگ برتر تیمی خوب و در شان هواداران این تیم بسازند.


در پیش فصل اما مشکلات نساجی تمام نشده بود. رضا مهاجری آمد ، هشت بازیکن اصلی این تیم جدا شدند و بازیکنان جدیدی به خدمت تیم در آمدند اما تیم کماکان با مشکلات بزرگی مواجه بود. بازیکنان قرارداد نداشتند و حتی واگذاری به مالک جدید نیز تبدیل به یک پروسه زمان بر و بیهوده شد. در نهایت اما دو مالک قبلی بازگشتند و دست در دست هم اعلام کردند که خودشان مشکلات تیم را حل خواهند کرد!  اما مشکلات تیم حل نشده و بغرنج تر شده اند.


مالکان نساجی در بازگشت مجددشان باز هم وعده ساختن یک نساجی رویایی ، یک تیم حرفه ای و باشکوه را دادند اما در عمل آنچه امروز از این باشگاه به گوش می رسد این است که رضاحدادیان به تعهداتش که درصد کمتری است عمل کرده اما صنیعی فر هنوز به تعهداتی که به بازیکنان داده عمل نکرده است.

 


با این وجود صنیعی فر در آخرین اظهارنظرش بعد از بازی تیم نساجی اعلام کرده است که قصد دارد دو بازیکن خارجی با کیفیت را جذب کند. جالب است که نساجی به دلیل بدهکاری نتوانسته کارت بازی چهار بازیکنش را بگیرد و صنیعی فر در پاسخ به این که چرا کارت این بازیکنان را نمی گیرند می گوید که این بازیکنان سنشان بالا است، به آن ها نیاز نداریم و می خواهیم دو بازیکن خارجی با کیفیت را به جایشان جذب کنیم.


البته که وقتی مشخص می شود سه بازیکن این تیم به نام میلادسرلک، حسن جعفری و رضا دهقانی هم به دلیل مشکلات مالی نمی توانند برای این تیم به میدان بروند. آیا قرار است به جای این سه بازیکن هم دو بازیکن خارجی باکیفیت دیگر جذب شوند؟


باید به مالکان این باشگاه گفت که از آن قصررویایی که وعده داده بودید یک ستون برای این نساجی کفایت می کند؛ آن را بسازید تا این تیم که اکنون با وجود تمام کمبودها توانسته اندازه پرسپولیس و فولادخوزستان امتیاز بگیرد و جایی در بین شش تیم بالای جدول داشته باشد همین روند را حفظ کند. نساجی اگر بتواند در دومین سال حضورش در لیگ برتر در رتبه ای مثل ششم بماند برایش دست کمی از کسب سهمیه و قهرمانی ندارد.


مالکان برای این باشگاه مدیرعامل انتخاب کرده اند اما در عمل مدیرعاملی وجود ندارد و حالا دیگر وعده های رویایی کارساز نخواهد بود. نساجی یکی از پرطرفدارترین تیم های لیگ برتر ایران است و با انرژی هوادارانش در لیگ نوزدهم نتایج بدی نگرفته است. آن ها اما برای ادامه راه به حداقل های یک تیم لیگ برتری نیاز دارند که یکی از اصلی ترین آن ها یک چارت مدیریتی استاندارد است.

دیدگاه‌ها