کد خبر : 1641421 | 13 مهر 1398 ساعت 13:57 | 17.6K بازدید | 0 دیدگاه

مشهدی‌ها 70درصد سکوها را برای تیمشان حفظ کردند

الگوریتم جالب شهر خودرو برای حفظ سهمیه تماشاگر میزبان

باشگاه شهر خودرو خراسان با ترفندی جالب موفق به حفظ سهمیه بلیت تماشاگران خودی شد.

الگوریتم جالب شهر خودرو برای حفظ سهمیه تماشاگر میزبان

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که در اولین بازی فصل گذشته پدیده، بلیت‌فروشی به گونه‌ای پیش رفت که 80 درصد ورزشگاه متعلق به پرسپولیسی‌ها شد، مدیران شهر خودرو با الگوریتمی جالب موفق شدند در اولین میزبانی خود از سرخابی‌ها چیزی بیشتر از 70 درصد سکوها را به تماشاگران شهر خودرو اختصاص دهند.

 

جواد طاری‌بخش مدیر رسانه‌ای شهر خودرو در این خصوص به ورزش سه توضیح داد: با توجه به اتفاقات سال گذشته که به محض باز شدن سایت با هجوم هواداران پرسپولیس همراه شد و عملا 80درصد سکوها را از کف تیم ما به عنوان میزبان درآورد، امسال تصمیم گرفتیم تا به گونه‌ای دیگر سایت را باز کنیم تا بتوانیم از قانون 90 به 10 که حق طبیعی ما بود استفاده کنیم.

 

وی با تشریح الگوریتم شناسایی هواداران واقعی شهر خودرو از تماشاگران پرسپولیس در سایت فروش بلیت، ادامه داد: ما سایت را برای هواداران واقعی خود یا همان کسانی که دو بازی قبل ما برابر فولاد و شاهین بوشهر بلیت الکترونیکی تهیه کرده بودند باز کردیم و بنابراین 12 هزار کد ملی که سابقه‌شان موجود بود مجوز خرید پیدا کردند و سه روز فرصت گذاشتیم که آنها اقدام به تهیه بلیت کردند.

 

طاری‌بخش با موفق خواندن این طرح ویژه باشگاه شهر خودرو، تصریح کرد: با توجه به مجوز فروش 17 هزار بلیت، امکان خرید الباقی بلیت‌ها نیز پس از فرجه سه روزه برای عموم باز شد تا هم هواداران پرسپولیس و هم سایر هواداران شهر خودرو امکان این را داشته باشند که برای بازی بلیت خریداری کنند. در نهایت هم ما موفق شدیم از حق میزبانی خود بهره ببریم و چیزی بیش از 70درصد ورزشگاه را در بازی با پرسپولیس در اختیار هوادارانمان قرار دهیم.

 

وی در پایان با تمجید از حمایت پرشور مشهدی‌ها از شهر خودرو یادآور شد: از تماشاگران عزیز مشهدی متشکریم که نشان دادند شهر خودرو در مشهد هیچ وقت تنها نخواهد بود. ما در بازی‌های بعدی و میزبانی از استقلال هم برنامه ویژه‌ای داریم  و  باز تدبیر جدی برای خالص کردن تماشاگر خودی از تماشاگران تیم حریف انجام خواهیم داد.

دیدگاه‌ها